Nou, ik zit hier op mijn werk tijdelijk aan een bureau met een collega waar ik echt knettergek van word. Ze klaagt constant over al haar pijntjes waardoor ze nauwelijks kan lopen, terwijl ik probeer te werken wordt boos als er niet genoeg rekening met haar wordt gehouden, of ze een keer niet aan het woord kan zijn, en ze zit constant te eten (en het feit dat ze nauwelijks 'kan' lopen maar wel constant eet is zeer duidelijk aan haar omvang te zien). Daarnaast zit ze regelmatig niets te doen en gaat dan naar mij staren. Maar al die dingen zouden nog niet zo erg zijn, als ze niet op de momenten dat ze wel wat uitvoert haar tong uit haar mond zou laten hangen, soms hangt die lap beetje wriemelend vlees echt een vol kwartier uit haar bek
![]()
. Ik bedoel, ik ken wel meer mensen die als ze zich inspannen het puntje van hun tong uit hun mond laten komen, maar je hele tong. De enige reden dat ze dat ding af en toe even terug trekt is volgens mij om uitdroging te voorkomen.
Zo, dat lucht enigzins op
Samenvatting: constant etende collega beneemt mij alle eetlust door haar tong redelijk constant uit haar mond te laten hangen.