Stofzuiger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:02 schreef CodeCaster het volgende:
Er staat een slipper, mep hem dood!
Zijn oude slippers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:14 schreef Maisnon het volgende:lelijke slippers, schop maar gauw weg inderdaad!
EDIT: oh en die spin, die mag ook dood
Elektrische vliegenmepper = geen muggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:10 schreef Godspeed. het volgende:
Meer spinnen = minder muggen.
* ondeugend doet wantrouwend om zich heen kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het is een invasie
Spin, wat een joekel
Leg mij voor eens en voor altijd uit, hoe de fuck een spin een mug weet te vangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:10 schreef Godspeed. het volgende:
Meer spinnen = minder muggen.
Ik ga er voor op de loop. Yup, 1.90m bij 105 kilo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Mensen die bang zijn voor zo'n spin..![]()
Web en shit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leg mij voor eens en voor altijd uit, hoe de fuck een spin een mug weet te vangen.
Dat roepen mensen nu al zo lang als ik me kan heugen, maar ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
Hallo, ik ben Leo de Mug, zoem zoem zoem, laat ik eens even hier vliegen, zoem zoem, hey een Fiat Multipla, hier woont vast iemand met een lekkere bloedgroep! zoem zoem, hmm, hier kan ik wel naar binnen... *kleef* Stervende hoeren malariakachel, ik zit vast in een spinneweb!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leg mij voor eens en voor altijd uit, hoe de fuck een spin een mug weet te vangen.
Dat roepen mensen nu al zo lang als ik me kan heugen, maar ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
LOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Leo de Mug, zoem zoem zoem, laat ik eens even hier vliegen, zoem zoem, hey een Fiat Multipla, hier woont vast iemand met een lekkere bloedgroep! zoem zoem, hmm, hier kan ik wel naar binnen... *kleef* Stervende hoeren malariakachel, ik zit vast in een spinneweb!
Spin komt eraan, bijt Leo de Mug lam en wikkelt de mug in met z'n draad.
vetzakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga er voor op de loop. Yup, 1.90m bij 105 kilo.
Je zou voor me op de loop gaan assface.quote:
Koel. Ik haat spinnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar die van TS is denk ik een trechterspin, weet het niet zeker, en hoe die muggen vangen weet ik ook niet, die zullen wel vooral andere spinnen eten. Ze maken in een klein gaatje (ik noem maar wat, de rand van de deurpost in onze wc, help) een trechtervormig web waar ze hun prooi als die buiten staat te roken stiekem snel naar binnen sleuren en opeten.
pas maar op anders ga ik op je zitte, 1.98 en 120 kg PWNED!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je zou voor me op de loop gaan assface.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:03 schreef PainDivine het volgende:
[..]
pas maar op anders ga ik op je zitte, 1.98 en 120 kg PWNED!!
vind dat spinneke wel aardig op de Brown Recluse lijken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar die van TS is denk ik een trechterspin, weet het niet zeker, en hoe die muggen vangen weet ik ook niet, die zullen wel vooral andere spinnen eten. Ze maken in een klein gaatje (ik noem maar wat, de rand van de deurpost in onze wc, help) een trechtervormig web waar ze hun prooi als die buiten staat te roken stiekem snel naar binnen sleuren en opeten.
ja da's schrikken of niequote:
Ik moest lachenquote:
Hā allebei 8 poten, snugger en scherp opgemerkt Watson, this keine hoax!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:05 schreef PainDivine het volgende:
[..]
vind dat spinneke wel aardig op de Brown Recluse lijken...
[afbeelding]
nee jij bent lekker slank, bierpokkelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Nu weer ontopic![]()
kijk naar de kleur en de kenmerken, jij hebt niet bepaald het buskruit uitgevind of wel << sarcasme lmao, anders verstaat ie ut niequote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hā allebei 8 poten, snugger en scherp opgemerkt Watson, this keine hoax!
Ik ren meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
kenmerken, zoals (even gesoopt van jouw gegeven wikilinkske: It is usually between ¼ in and ¾ in (6–20 mm)), nou, nu ben ik geen wonder in het schatten van grotes en afstanden maar volgens mij is het spinnetje van ts een klein beetje groter en over de kleur durf ik niks te zeggen, ook lijken de poten (hihi is die homo?) van TS groterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:09 schreef PainDivine het volgende:
[..]
kijk naar de kleur en de kenmerken, jij hebt niet bepaald het buskruit uitgevind of wel << sarcasme lmao, anders verstaat ie ut nie
ZOMGERWTFBBQ, hi55 m88 ik seg alleen dat ik denk (sorry for that) dat ut um niet is, totally n00b obv, ty plsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:18 schreef PainDivine het volgende:
LMFAO, ik zei die LIJKT erop, zeg niet dat dat um is lolz
Ik heb een serieuze spinnenfobiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:02 schreef PainDivine het volgende:
aanstellen is ook een vak, vrouwen :S
Deze fobie heb ik al heul langquote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:12 schreef PainDivine het volgende:
ghe... als je een grote piemel ziet heb je ook meteen een fobie zeker :/
dat zal vast niet met een supergang gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sinds er wat schokkende documentaires zijn geweest over deze spin is het diertje ook direct hot item op Fok! Het is al eerder genoemd, de vioolspin, inderdaad goed opgelet, komt alleen in Noord Amerika voor. Vervelend feit daarbij is, dat hij een grote voorkeur heeft voor slaapkamers, wat komt door het klimaat wat daar hangt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:05 schreef PainDivine het volgende:
[..]
vind dat spinneke wel aardig op de Brown Recluse lijken...
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_recluse_spider
in het nederlands heet dit kreng geleuf ik Viool spin
Truukje van mn moeder: sla ze eerst op de grond om ze vervolgens genadeloos dood te trappen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef PainDivine het volgende:
heb net zon joekel dood gemept, geeft fucking tering v;lekken op je muur:(:(:(
hehehe zoem zoemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Leo de Mug, zoem zoem zoem, laat ik eens even hier vliegen, zoem zoem, hey een Fiat Multipla, hier woont vast iemand met een lekkere bloedgroep! zoem zoem, hmm, hier kan ik wel naar binnen... *kleef* Stervende hoeren malariakachel, ik zit vast in een spinneweb!
Spin komt eraan, bijt Leo de Mug lam en wikkelt de mug in met z'n draad.
niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Deze fobie heb ik al heul lang.
En nee.
Stofzuiger, geen spletsj. Helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:06 schreef Virus3000 het volgende:
Ik wil een voor EN na foto...
Krijg je nu ook kriebel in je kleren, net alsof er een spin onder je kleren aan het lopen is... zo met die kleine pootjes over de dij van misshobje....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Ik kreeg net een panic attack![]()
Kloterige spin die mij zat te stalken
Thankgod waren er hulptroepen die de inbreker verwijderd hebben!
Ben nog aan het bijkomen van mijn vluchtpoging pffff
Ja en ja en jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg je nu ook kriebel in je kleren, net alsof er een spin onder je kleren aan het lopen is... zo met die kleine pootjes over de dij van misshobje....
![]()
Onder je keyboard zit ook nog ruimte he?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en ja en ja![]()
Jij gemene meneer![]()
Niet grappig .... en ik tsjek paranoia mijn muren steeds![]()
Ik keek ook nogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onder je keyboard zit ook nog ruimte he?
Eenschquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:29 schreef repeet het volgende:
Een beetje respect voor andere levensvormen is hier wel op zijn plaats. De natuur is altijd in evenwicht, dat weten jullie toch.Waarschijnlijk is er iets te halen en komt die spin het voor je opruimen. Niet gelijk zo truttig doen, mensen stampen alles maar plat terwijl ze er niets van weten.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:01 schreef Maisnon het volgende:
Nou jaren terug ook zo'n neerlandse tarantula op het plafond..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:26 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Truukje van mn moeder: sla ze eerst op de grond om ze vervolgens genadeloos dood te trappen..
Als een enorm groot wezen jou zou oppakken.. Zou jij dan kwaken of zou je schreeuwen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:40 schreef Muck het volgende:
er zat vorig weekend een fucking grote kikker in de woonkeuken, das veel leuker
vooral toen mijn vader hem oppakte... mij is altijd geleerd dat kikkers kwaken, maar deze schreeuwde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |