Stofzuiger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:02 schreef CodeCaster het volgende:
Er staat een slipper, mep hem dood!
Zijn oude slippers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:14 schreef Maisnon het volgende:lelijke slippers, schop maar gauw weg inderdaad!
EDIT: oh en die spin, die mag ook dood
Elektrische vliegenmepper = geen muggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:10 schreef Godspeed. het volgende:
Meer spinnen = minder muggen.
* ondeugend doet wantrouwend om zich heen kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het is een invasie
Spin, wat een joekel
Leg mij voor eens en voor altijd uit, hoe de fuck een spin een mug weet te vangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:10 schreef Godspeed. het volgende:
Meer spinnen = minder muggen.
Ik ga er voor op de loop. Yup, 1.90m bij 105 kilo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Mensen die bang zijn voor zo'n spin..![]()
Web en shit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leg mij voor eens en voor altijd uit, hoe de fuck een spin een mug weet te vangen.
Dat roepen mensen nu al zo lang als ik me kan heugen, maar ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
Hallo, ik ben Leo de Mug, zoem zoem zoem, laat ik eens even hier vliegen, zoem zoem, hey een Fiat Multipla, hier woont vast iemand met een lekkere bloedgroep! zoem zoem, hmm, hier kan ik wel naar binnen... *kleef* Stervende hoeren malariakachel, ik zit vast in een spinneweb!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leg mij voor eens en voor altijd uit, hoe de fuck een spin een mug weet te vangen.
Dat roepen mensen nu al zo lang als ik me kan heugen, maar ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.
LOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Leo de Mug, zoem zoem zoem, laat ik eens even hier vliegen, zoem zoem, hey een Fiat Multipla, hier woont vast iemand met een lekkere bloedgroep! zoem zoem, hmm, hier kan ik wel naar binnen... *kleef* Stervende hoeren malariakachel, ik zit vast in een spinneweb!
Spin komt eraan, bijt Leo de Mug lam en wikkelt de mug in met z'n draad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |