Neuh.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:13 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik hier dan maar even tubgirl neerzetten?
Daar zullen ze niet veel aandacht aan besteden, laats gingen ze me browsehistory helemaal uitkammen. Sindsdien zit er ook een wachtwoord op mijn PC en hier waren ze uiteraard ook niet blij mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:12 schreef Janetje het volgende:
Of laat dit topic open staan.
Heb je er al eens met ze over gepraat. En dan bedoel ik 'gepraat' en niet 'BLIJF MET JE KLAUWEN VAN M'N PC AF'?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Daar zullen ze niet veel aandacht aan besteden, laats gingen ze me browsehistory helemaal uitkammen. Sindsdien zit er ook een wachtwoord op mijn PC en hier waren ze uiteraard ook niet blij mee.
Zal morgen wel een poging wagen (met dat argument), thxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, pak de eerste gelegenheid die je krijgt aan om op kamers te gaan.
Of ga even zitten met je ouders, leg ze even uit dat zij het ook niet prettig zouden vinden als je hén zo in de gaten zou houden. Ieder half uur hun kamer binnenstormen om te kijken of zij al seks hebben. Ja, ik snap dat je zo enigszins getraumatiseerd kunt raken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb je er al eens met ze over gepraat. En dan bedoel ik 'gepraat' en niet 'BLIJF MET JE KLAUWEN VAN M'N PC AF'?
"Hoezo, heb ik geen recht op privacy?"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
Mja, als ik het serieus probeer krijg ik weer vragen e.d. van "Waarom? Heb je iets te verbergen voor ons?"
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
Mja, als ik het serieus probeer krijg ik weer vragen e.d. van "Waarom? Heb je iets te verbergen voor ons?"
Of gewoon 'Ja' inderdaad.quote:
Dat moet je eens tegen een agent zeggen terwijl je door 12 liplezende inzoomende cameras gechecked wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Hoezo, heb ik geen recht op privacy?"
Maar dan wel zo:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen een agent zeggen terwijl je door 12 liplezende inzoomende cameras gechecked wordt.
hou eerst maar eens een gesprek met ze dat ze er geen reet mee te maken hebben wat jij op sexgebied doet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:37 schreef Cahir het volgende:
Valt wel heel erg op dat IE leeg is dan..
Hebben je ouders ook een PC?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Daar zullen ze niet veel aandacht aan besteden, laats gingen ze me browsehistory helemaal uitkammen. Sindsdien zit er ook een wachtwoord op mijn PC en hier waren ze uiteraard ook niet blij mee.
Hun browserhistory plus de selectie van meest sappige plaatjes uitprinten en op hun nachtkastje leggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
In de woonkamer, waar ik regelmatig sporen van pr0n op vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |