Maar ik meende het met een vriendelijke lach. Als jij al een keer KUT hebt geschreven, dan nog zijn je posts over het algemeen gewoon helemaal in ordequote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen smiley nodig voor je antwoord.
Ik heb wel beter van je gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
leuke (matige) grap als je het mij vraagt.![]()
Trustequote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er ook van tussen... truste![]()
![]()
Grapje voor het slapen gaan: mild grapje dat eenvoudig te begrijpen is zodat de lezer met een glimlach om de mond het hoofd op het kussen kan vleien.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er ook van tussen... truste![]()
![]()
Achso!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapje voor het slapen gaan: mild grapje dat eenvoudig te begrijpen is zodat de lezer met een glimlach om de mond het hoofd op het kussen kan vleien.
Gewoon fout is te kort door de bocht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet ook niet gekker worden... dat is gewoon fout![]()
Moet je mijn postcount op VOL maar eens gaan bekijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zelfs een account op VOL.
Ik ga erop achteruit.![]()
Maar niet in dit subforum! (geen drie uitroeptekes meer gebruiken...)quote:
Iedereen kan wel een 'voorkeur geven'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon fout is te kort door de bocht.
"In de praktijk is er weinig eenheid te bespeuren."
Ze geven de voorkeur aan het accent ' op een lange klinker en het accent ` op korte klinkers om der nadruk te leggen. Andere systemen zijn ook toegestaan, mits consequent toegepast (en niet geheel uit de lucht gegrepen, voeg ik daar aan toe...).
Dat mag dus!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kan wel een 'voorkeur geven'Ik houd me gewoon aan zoals ik het heb geleerd, en hoe het in stijlboeken voor journalisten staat. Als je gewoon het verschil klemtoon - uitspraak onthoudt, is het zo simpel als het maar kan.
Bestaat er ook zoiets als smilie-etiquette?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:30 schreef demins het volgende:
[..]
Maar niet in dit subforum! (geen drie uitroeptekes meer gebruiken...)
De TaalunieHet genootschap Onze Taal staat aan je zijde, geloof ik!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kan wel een 'voorkeur geven'Ik houd me gewoon aan zoals ik het heb geleerd, en hoe het in stijlboeken voor journalisten staat. Als je gewoon het verschil klemtoon - uitspraak onthoudt, is het zo simpel als het maar kan.
Smiley etiquette hangt volgens mij af van waar je bent. Weet je trouwens waar ik zo'n hekel aan heb? Aan html emails met gigantische geanimeerde nametag plaatjes eronderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als smilie-etiquette?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een vraag waar ik van wakker kan gaan liggen.Trusten FOK!-ers.
![]()
En nogmaals: welkom thuis Demins.![]()
Dag deminsquote:
Er zit nog het Groene Boekhe van 1995 tussen, misschien verklaart dat de discrepantie. Ook de Taalunie hanteert jouw systeem (en het Genootschap Onze Taal, dus).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dag deminsOf ik blij moet zijn dat de Taalunie me gelijk geeft, weet ik nog zo net niet
Maar ik wil niet miereNneuken.
Demins, je bent zo moe dat je typfoutjes maaktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef demins het volgende:
[..]
Er zit nog het Groene Boekhe van 1995 tussen, misschien verklaart dat de discrepantie. Ook de Taalunie hanteert jouw systeem (en het Genootschap Onze Taal, dus).
Demins heeft je gelijk!
![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Demins, je bent zo moe dat je typfoutjes maaktGa gauw lekker naar je bedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |