Stem haar weg want dan ligt haar wankele ego helemaal in gruzelementen en zijn we van haar achterbakse manier van optreden af.
(Sabine wegstemmen is ook begrijpelijk maar zij zorgt tenminste nog eens voor wat actie)
Voor mij (als man) is ze een stuk aantrekkelijker dan Bientje de spleet. Bianca rules!
(je signature is wel erg leuk overigens)
nou sorry dan komt het toch errug rot uit haar strot want ik heb er echt nog niks zinnigs uit horen komen.
quote:
op 10-17-1999 om 07:50 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca is kritisch, denkt over dingen na an probeert dat te verwoorden. Dat is meer dan over de andere bewoners gezegd kan worden. Als er iemand een opstand zal leiden, is zij het wel!
helemaal mee eens, des te kritischer ze worden des te harder BB ze gaat aanpakken
quote:
Voor mij (als man) is ze een stuk aantrekkelijker dan Bientje de spleet. Bianca rules!
Zou jij het allemaal weten wat je allemaal staat te wachten...je kan er te licht over denken...nou oke dan.
Ze denkt in ieder geval.
Willem probeerde zich al vriendelijk in te dekken bij Bianca.
quote:
op 10-17-1999 om 07:43 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik dat gezeik van Biance hartstikke zat ben. Begint ze over het onetische van het nomineren. Ja zeg, begin er dan niet aan BIANCA. Valt me op meerdere momenten op dat ze zich niet goed genoeg gerealiseerd heeft wat deelname aan BB met zich mee brengt.
Stem haar weg want dan ligt haar wankele ego helemaal in gruzelementen en zijn we van haar achterbakse manier van optreden af.
(Sabine wegstemmen is ook begrijpelijk maar zij zorgt tenminste nog eens voor wat actie)
Hoe zou je het vinden, Kimmie, als ik de andere Forum-leden ging oproepen om jou weg te stemmen, 'zodat jouw ego dan aan gruzelementen ligt' ?
DAT kan natuurlijk niet, zou je dan wsch. roepen, dat is tegen vrije meningsuiting !!!
Klopt, is ook geen 'regel' hier in het Forum.
Daarom doe ik het ook niet.
Maar net zomin zijn de 'spelregels van BB' echte regels van het dagelijks leven. Toch neem jij DIE wel ff voor lief, en kruipt in de huid van een God die 'mensen eruit knikkert'... zonder blikken of blozen.
Ergens heette het vroeger:
'wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet'
Noem me maar ouderwets, dat zou dan een compliment zijn voor me.
Over je argument: 'begin er dan niet aan, Bianca' - je spreekt wel erg makkelijk (vanaf de lijn) over een situatie waar je nog niet eens moeite doet, om even 'in de ander zijn/haar schoenen te gaan staan'. Met alle respekt, maar je oordeelt wel erg makkelijk, Kimmie
quote:
op 10-17-1999 om 07:50 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca is kritisch, denkt over dingen na an probeert dat te verwoorden. Dat is meer dan over de andere bewoners gezegd kan worden. Als er iemand een opstand zal leiden, is zij het wel!Voor mij (als man) is ze een stuk aantrekkelijker dan Bientje de spleet. Bianca rules!
Hunter,
Bianca is inderdaad kritischer dan haar huisgenoten, en denkt meer/vaker over dingen na. Uiteraard doet ze dat, want dat past in de identiteit die ze zichzelf gegeven heeft (ik ben de intelligente, rebelse meid die de anderen ondersteunt in moeilijke momenten door mijn psychologisch inzicht).
Zonder daar een waardeoordeel aan te hangen: dat maakt haar oneindig veel kwetsbaarder dan de meeste andere bewoners.
Willem, bv. ziet de dingen simpel: als Sabine hem irritaties bezorgt, dan is dat Sabine's schuld, punt uit.
Daarnaast scoort ze daarmee absoluut niet bij de programma-leiding: iedere keer krijgt ze scherpe antwoorden op haar kritische vragen, of wordt haar gewoon de mond gesnoerd.
Enneh, Bianca aantrekkelijk? Puur lichamelijk gezien: het gaat, maar dat maakt ze dan wel weer goed door haar geestelijke bagage in!verhouding!tot!haar!medebewoners!, laten we dat niet vergeten natuurlijk
MrM
quote:
op 10-17-1999 om 07:58 PM schreef Moor het volgende:
Ergens heette het vroeger:
'wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet'Noem me maar ouderwets, dat zou dan een compliment zijn voor me.
Moor,
je bent ouderwets!
Verder heb je inderdaad gelijk, al valt het me op dat dergelijke geluiden vaker te horen zijn onder de thread "weg met bianca" dan "mona oprotten"..
Observatie: iedereen leek opgelucht dat het Mona was, die de weekopdracht verpestte. Gelukkig was het niet Karin, want Karin was aardig. Mona is de designated punching bag, dus die mag je wel uitschelden.
MrM
PS: sowieso was de enige die de weekopdracht verpestte V., maar dat terzijde.
Ik ben niet tegen mensen die denken, graag zelfs maar wat mij aan BIANCA stoort is dat ze als ze het achterste van haar tong wil laten zien (lees: een persoonlijke mening geeft met name over iets of iemand anders) ze iets met het geluid doet. Zo zag ik bijvoorbeeld van de week weer dat ze tijdens een gesprek met Karin op bed (het was middag)haar zender niet om had onder het mom: 'ik lig toch op behed'. Ik vind dat ze dan niet de verantwoording neemt die ze zou moeten nemen.
Trouwens ik wil helemaal niet voor god spelen. En ik weet niet precies Moor waar je naar toe wil met je opmerking. Maar je mag hem maken want inderdaad er is vrijheid van meningsuiting...
Nou ja hier laat ik het dan maar weer bij.
quote:
op 10-17-1999 om 08:15 PM schreef Kimmie het volgende:Ik ben niet tegen mensen die denken, graag zelfs maar wat mij aan BIANCA stoort is dat ze als ze het achterste van haar tong wil laten zien (lees: een persoonlijke mening geeft met name over iets of iemand anders) ze iets met het geluid doet.
Je zou juist denken dat Bianca iets met het beeld zou gaan doen, als ze het achterste van haar tong wil laten zien.
MrM
(hint: piercing )
Het eerste waar ik op kom als ik denk aan onethisch in relatie tot de uitzending van vanavond is dat het krikken van Sabine en Bart wordt uitgezonden.
en de spanning die ze zocht....nou jaaaah, heb nog steeds niets "verassends' van haar gezien, behalve wrijven over d'r microfoontje...meelullen met echt iedereen.....en hangen op de bank, waarbij d'r grootste activiteit toch wel het rekken naar haar theebeker is....
'Wat een onsympathieke muil heb dat kind zeg
hoe ze stond te dansen (nou ja dansen) echt irritant kind blehhh weg ermee'
of in een ander topic
'ik vind dat onzin laat die terig karin er maar uitgaan dat wijf wil alles regelen maar doet niks of alles fout net als die super trieste bianca'
Sabine maakt zichzelf onsympathiek door haar gedragingen, die duidelijk 'not done' zijn. Ook Mona - hoewel minder expliciet - heeft hier last van. Maar eigenlijk zouden vrouwen wat meer begrip voor elkaar moeten hebben ipv zonder enige fundering (en zonder punten, komma's en hoofdletters) op elkaar te schelden. Gewoon omdat iemands kop je niet aanstaat. En zonder enige interesse of inlevingsvermogen in anderen.
quote:
op 10-17-1999 om 09:08 PM schreef Anne het volgende:
...Maar eigenlijk zouden vrouwen wat meer begrip voor elkaar moeten hebben ipv zonder enige fundering (en zonder punten, komma's en hoofdletters) op elkaar te schelden. Gewoon omdat iemands kop je niet aanstaat. En zonder enige interesse of inlevingsvermogen in anderen.
Anne,
wat dat betreft is dit forum helaas een mooie spiegeling van de maatschappij
quote:
op 10-17-1999 om 08:20 PM schreef Vote master het volgende:
Er wordt wel een hele hoop geschreven over onethisch in relatie tot Bianca.Het eerste waar ik op kom als ik denk aan onethisch in relatie tot de uitzending van vanavond is dat het krikken van Sabine en Bart wordt uitgezonden.
Dan is het oefenen van MONA met de hoepel ook wel als onethish te omschrijven.
Wat dacht je trouwens van Ruud zijn rug, echt zedelijk vond ik dat ook niet.
Volgens mij moet je zoiets laten doen door je vrouw voordat weggaat, en niet door 1 of andere barvrouw op een plek waar half nederland je kan zien.
quote:
op 10-17-1999 om 09:33 PM schreef Cali het volgende:
Bianca is zich ineens anders gaan gedragen nadat mona het huis in is gegaan en heeft vertelt wat men "buiten" over haar dacht. Bianca is het publiek gewoon aan het bespelen, en helaas, ik geloof dat het haar op het moment ook nog goed afgaat.
Cali,
bedankt voor je diepgaande analyse! De schellen zijn mij nu dus ECHT van de ogen gevallen, je hebt gelijk!
Laat ik nu gewoon gedacht hebben dat Bianca een buiig tiep was, dat af en toe met een sjacherijnige kop rook tegen de ramen zat te blazen. Blijkt dus, dat ik het al die tijd mis had: mevrouw stond gewoon het!publiek!te!bespelen! In plaats van giebelend in ondergoed door het beeld te rennen en met kirrende stem vage kreetjes te slaken als er weer eens niets gebeurde, zat Bianca te ACTEREN! De gekke bekken en het boze geblaas na een mislukte opdracht: pure toneelkunst! Deze giecheltrut heeft zichzelf BEWUST van een slechtere kant laten zien nadat ze VITALE informatie van onze Amsterdamse barvriendin Mona had gekregen: nu loopt deze slinkse dame dus uur na uur voor de camera's te paraderen met in het achterhoofd maar 1 brokje informatie van buitenaf, waar ze zich wanhopig aan vastklampt: "Ik ben wisselvallig, ik ben wisselvallig, ik ben wisselvallig, ik ben..".
De Trut!
Nee, dan Mona, die blijft gewoon de onzelfzuchtige vriendelijkheid zelve, en komt tenminste op voor de zwakke broeders en zusters. Met wat diepzinnige opmerkingen op de juiste plaats wist ze Willem er weer bovenop te helpen, en zelfs Karin wist ze weer wat vrolijker te maken middels wat nachtelijke sociale interactie aan de eettafel. En met haar onvervalste Amsterdamse eerlijkheid wist ze daarbovenop alle spanningen uit de groep te halen, zonder wie dan ook te bespelen! Cali, de schellen zijn me ein-de-lijk van de ogen gevallen!
Waar zo'n forum toch al niet goed voor is.
Dat wist ze, ze heeft er voor getekend en dus moet ze niet zeiken. Als huis-, tuin- en keukenpsycholoog zie ik dat ze zo naief is als een kind van acht, en onzeker bovendien.
Ze hoort nergens bij, en sjokt maar wat achter Karin aan, omdat die wel durft te zeggen wat ze op dr lever heeft.
Ze heeft verder de diepgang van een bierviltje. Die gemeenplaatsen die ze af en toe weer aanhaalt. Ze kijkt er dan ook bij alsof ze net het wiel heeft uitgevonden. Altijd maar serieus, altijd maar diepgaand. Driewerf
.
Is het jullie btw opgevallen dat ze het altijd over zichzelf heeft? Daarom heeft ze ook dat stripboek op dr rug, om de wat magere binnenkant te compenseren.
Nu de nominaties naderen slaat de paranoia weer toe. Vinden ze me wel aardig? .
Dus komt ze met tenenkrommende suggesties zoals 'laten-WE-ruud-nomineren'. Denk toch s voor jezelf mens. Als ruud erover begint, laat ze haar principiėle standpunt binnen 10 sec. vallen (!!!).
My advice to you Bianca: Grow aub ff snel op.
Als het spel (en de regels) je een beetje tegenvallen doe dan niet meer mee, of houd je kop en doe je best.
Natuurlijk heb ik makkelijk praten, maar ik zit niet in dat huis. Als ik er wel zat, zou ik weten dat er een hoop kloteregels waren, en helaas moet je je daaraan houden.
Bij schaken mag de koning ook maar 1 vakje tegelijk. Toch?
quote:
op 10-17-1999 om 09:44 PM schreef Jessicaa het volgende:Verder vind ik niet dat ik als vrouw meer begrip moet hebben voor vrouwen.
Helemaal mee eens. De meeste mannnen denken ook als ze Bart en Maurice zien: Dank u God, dat u mij mezelf hebt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |