quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Gayer then men wearing strings.
Gayer then 'George Micheal' dancing 'outside' in his 'police officer costume'
Gayer then getting anal investigated by Albert verlinden.
Gayer then ezeltje prik.
Ja, of ergens midden voor een ingang...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Apfel. het volgende:
Dat soort mensen staan ook altijd met n groepie te praten bij n stoplicht
Inderdaad... gewoon te ranzig voor woorden....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef nikky het volgende:
Over mode gesproken...
De meiden van tegenwoordig met een VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te dikke buik en denken een taille te hebben.. waarom trekken die te kleine strakke topjes aan zodat je ook die buik ziet hangen in vlezige aanwezigheid? Het liefste natuurlijk met een heupbroek die minstens twee maten te klein is zodat ook aan de zijkant uitstulpsels vertonen?
Zeg ons, ouderen des dagen, dat dit niet aan ons ligt .
Hebben de kledingfabrikanten het Nike systeem overgenomen? Hoe kleiner de maat hoe goedkoper?
Je vriendje is een Mocro dus...?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef _-_-Nicky_-_- het volgende:
Shit jullie denken echt teveel he. Al die buitenlanders hierzo (Heb er nix tegen) maar veel ervan denken dat Blanke hun na doen met petjes kleding stijl enz. Maar het is gwn Urban. Dat nou toevallig veel meer van die zogenaamde Mocro's er nou ook mee lopen. Alsof 1 stijl van 1 ras is. Nietzo dus
Dat noemen ze een topje tog....!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Inderdaad... gewoon te ranzig voor woorden....
Sommigen hebben dan nog een truitje aan dat de hele buik bedekt (heel knap overigens ), maar bij veruit de meesten eindigt het truitje al boven de navel...
Er zit nog wat op de wang van die enequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Mort het volgende:
Met 120,- euro naar de Mac. Daar kan je aardig wat happymeals van kopen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef Catch22- het volgende:
je bent nog een hardstikke mooie meid dus maak je niet druk om zulke rare modegrillen
ik snap er als 22 jarige ook niet zoveel van
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets toch [afbeelding]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
nee dat is nog in want ik heb dat ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Of 1 zo'n opgerolde broekspijp!!! (Of in een sok gepropt) Of is dat al weet uit?
1 opgerolde broekspijp betekent dat je drugs bij je hebt en eventueel verkooptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Of 1 zo'n opgerolde broekspijp!!! (Of in een sok gepropt) Of is dat al weet uit?
Dat betekent dat je kettingkast van je fiets kapot is en je dus één broekspijp op moet rollen, anders wordt je broek viesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Pinpas? Hoe kan dat? Al dat zwarte geld wat ze verdienen door op een scootertje te crossen door de stad en dan halal shoarma te bezorgen... dan kan toch niet op de bank? .quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:57 schreef Karina het volgende:
Ik lach me rot. Die gozer met dat tasje om zijn nek, zou die nou ook denken dat hij stoer is? En die foto's met dat geld, hebben die gasten geen pinpas of zo? Wat een sneue figuren.
Nou... je knuppel. En nee dat bedoel ik niet overdrachtelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef milagro het volgende:
tjonge, kan het nog primitiever
je geld en je goud fotograferen , mijn god, wat hopeloos.
ja, nu is iedereen om , hoor, impressed en al.
Tolerantie leidt tot de ideale schoonzoon, althans dat is mijn ervaring. Wat verboden wordt, is interessant.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een zoon die, als hij de kans kreeg, er waarschijnlijk ook zo bij zou lopen. Door bepaalde dingen toe te staan en andere niet kan ik hem van de meest absurde dingen gelukkig ( nog ) weerhouden.
.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:07 schreef George_Costanza het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oer_kleuterrep_.html
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef parselmouth het volgende:
Het lijkt wel alsof al deze foto's in Gouda zijn gemaakt .
quote:
Maar oft geld eerlijk verdiend is is een 2dequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Goed topic !
Ik zit me ook altijd te verbazen over die figuren met die rare petjes. Nog erger is het als er zo'n vieze, stinkende, vette krullenzooi onder vandaan komt
En het erge is nog dat dat kutvolk zoveel meer geld heeft als mij
Tuurlijk niet. Marokkanen jeweets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar oft geld eerlijk verdiend is is een 2de
Je shirt/hemd half in je broek doen is er ook zo één (om je bling-bling riem te laten zien ). Al valt dat wat minder op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Ze hadden waarschijnlijk net hun maandloon van de Mac gekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar oft geld eerlijk verdiend is is een 2de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |