abonnement Unibet Coolblue
pi_52834455
Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken. Ik heb een nichtje -foute kant van de familie - en die zou met enige fantasie onder de categorie 'breezah' geschaard kunnen worden. Ik zie haar niet vaak en volgens mij doet ze gelukkig niet van die oerdomme dingen, maar ik heb wel gezien dat ze op Internet een profiel heeft met 'candygirlzzzz' oid als naam.
De schrik kwam toen ze kwam aanzetten met een vriendje met zo'n enigszins gefohnde look en zo'n groot stuk geslepen glas in z'n oor. Helaas verkeert dat jochie al twee jaar aan haar zijde... Gelukkig nog nooit zo'n petje gezien!!

Vet lauw, jeweets...

Trouwens, misschien zijn die te kleine petjes een reactie op de mode van de jaren '80. Toen was alles 'oversized'; schoudervullingen, mouwkappen, pofjurken -> -> -> Dus, wat doen we dan 25 jaar later??? Juist: undersized! Strakke broeken, nauwe shirtjes, te kleine petjes....
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')