Nee hoor. Het is heel makkelijk. Zie ook: http://www.rotterdam.nl/smartsite2013942.dwsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef babybox het volgende:
maar ook voor shoppers naar het centrum, die even gratis wilen parkeren en daar laten stempelen?? ik snap het niet meer.
Mijn vraag is dus kan ik op P+R parkeren, vervolgens de metro naar het centrum van rotterdam nemen en daar winkelen vervolgens met de metro terug naar P+R en aldus gratis geparkeerd?
zoja, waar moet ik dan op letten.
Ze maken het bezoekers van buiten rotterdam wel moeilijk zo
Kan ook, alleen dan zonder toezicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Corona1972 het volgende:
Tipje.
gratis parkeren bij pathe de kuip,daarna tramlijn 23 pakken,is 2 zones en je stapt uit op de coolsingel binnen 15 minuten
hoezo?? onveilig daar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kan ook, alleen dan zonder toezicht.
pffff,politieburo,zelfs een districtsburo om de hoek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kan ook, alleen dan zonder toezicht.
Goed plan, op Zuid ofzo. Kans dat je auto leeg is als je terugkomt, is alleen wat groter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Schnabbeltje het volgende:
Gewoon parkeren in een woonwijk, dat is gratis.
Inderdaad, Zuid is de enige plek in rotterdam waar een woonwijk zit. De rest van r'dam is volgebouwd met kantorenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Goed plan, op Zuid ofzo. Kans dat je auto leeg is als je terugkomt, is alleen wat groter..
ligt eraan he,waar je m op zuid parkeert.als je je auto in hillesluis zet,dan zou ie wel s leeg kunnen zijn,maar wat ik al typte,bij pathe de kuip weinig kans,vlakbij een snelweg,en de tram is daar ook,en reistijd is 15 min in een niet al te volle tram.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Goed plan, op Zuid ofzo. Kans dat je auto leeg is als je terugkomt, is alleen wat groter..
Die opmerking moest je later nog even bij dequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, Zuid is de enige plek in rotterdam waar een woonwijk zit. De rest van r'dam is volgebouwd met kantoren![]()
Ik weet dat er een (heel lelijk) politiebureau zit, maar dat maakt een buurt niet veilig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
pffff,politieburo,zelfs een districtsburo om de hoek.
En overdag gebeurt er hier niets,want daarvoor is het te druk,immers,een mega bioscoop voor de deur.
Let wel op hoe je parkeer,want het is een parkeerzone,dus alleen in de vakken.
Men wil hier nogal veel bonnen schrijven.
Helaas....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Q. het volgende:
Is het Noordereiland nog gratis parkeren?
Ik heb op Charlois gewoond en dat was ook niet altijd even fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
ligt eraan he,waar je m op zuid parkeert.als je je auto in hillesluis zet,dan zou ie wel s leeg kunnen zijn,maar wat ik al typte,bij pathe de kuip weinig kans,vlakbij een snelweg,en de tram is daar ook,en reistijd is 15 min in een niet al te volle tram.
parkeerzone, betekent dit dan ook dat je zo'n parkeerschijf moet gebruiken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet dat er een (heel lelijk) politiebureau zit, maar dat maakt een buurt niet veilig.
Over het algemeen rijden agenten namelijk rond.
Nope,zeg net al,je MOET in de parkeervakken staan,niet op laad en loszones of op de stoep.Want dat gaat je geld kosten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef babybox het volgende:
[..]
parkeerzone, betekent dit dan ook dat je zo'n parkeerschijf moet gebruiken?
anders parkeer ik wel bij P+R
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |