Wat een schijtreactie. Die kan uiteraard vakkundig vermalen worden met een van onze fecaliënvermalers!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22 schreef Integrity het volgende:
Slotje?
geen kwestie van niet overweg kunnen met slome.. goed lezen dan merk je wel dka bedoelde dat t allemaal een beetje teringtraag gaat.. :pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef Netsplitter het volgende:
Geen idee of er al een topic over is maar wat een kutkankerteringtievus morron ben je wanneer je niet met Live Mail overweg kan...
Je krijgt er helemaal de typtyfus van! :S :Squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:25 schreef S1tH het volgende:
[..]
geen kwestie van niet overweg kunnen met slome.. goed lezen dan merk je wel dka bedoelde dat t allemaal een beetje teringtraag gaat.. :p
haha sdjokfsdnblfm beetje wel ja..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je krijgt er helemaal de typtyfus van! :S :S
Ik geloof dat hij einde zei. Op een einde hoort een slotje. Baviaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef SANIBROYEUR het volgende:
[..]
Wat een schijtreactie. Die kan uiteraard vakkundig vermalen worden met een van onze fecaliënvermalers!
quote:
Nee, jij ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij einde zei. Op een einde hoort een slotje. Baviaan.
lol gelijk weer schelden.. zegt genoeg over je reactie en jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij einde zei. Op een einde hoort een slotje. Baviaan.
Ja, ik vind aapjes liefquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef S1tH het volgende:
[..]
lol gelijk weer schelden.. zegt genoeg over je reactie en jou
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dank je, dat had je niet hoeven te zeggen![]()
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef SANIBROYEUR het volgende:
[..].
Tsja, ik ben nou eenmaal anaal gefixeerd.
Ga eens aan dat ding sabbelen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef SANIBROYEUR het volgende:
Onder het genot van een kopje SANIBROYEUR®inhoud!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |