abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52836856
quote:
Gertjan Verbeek drie wedstrijden geschorst

De tuchtcommissie van de voetbalbond KNVB heeft Gertjan Verbeek voor drie wedstrijden geschorst. De coach van SC Heerenveen kreeg deze straf voor het duwen van vierde official Bas Nijhuis in de competitiewedstrijd tegen Ajax afgelopen zondag.

De straf is zelfs hoger dan het schikkingsvoorstel, dat Verbeek afwees. De aanklager betaald voetbal eiste eerder deze week een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. Verbeek ging dinsdag echter niet akkoord met het schikkingsvoorstel en heeft nu vier dagen de tijd om beroep aan te tekenen tegen de straf.

Verbeek maakte zich in de Amsterdam ArenA druk over scheidsrechter Dick Jol. De oefenmeester vond dat hij de Friezen een strafschop onthield en toen de vierde official wilde ingrijpen, gaf Verbeek hem een duw. In de optiek van Verbeek betrof het slechts een onschuldige botsing.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52836995
Schandalig. Ook niet slim om met die gedragscode in je achterhoofd als eerste coach stennis te schoppen, maar goed.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:05:57 #278
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_52837199
quote:
AZ rond met Alves
HEERENVEEN - Afonso Alves is rond met AZ over een langjarige verbintenis. De Braziliaan kwam al enige tijd geleden tot een akkoord met de club van Dirk Scheringa, die zich nu echter afvraagt waarom het niet concreet tot zaken kan komen met SC Heerenveen.

Heerenveen heeft bepaald dat er wordt vastgehouden aan een prijs van 20 miljoen euro. Dat bedrag kwam pas na lang aandringen van AZ-kant op tafel. Sindsdien houdt de nieuwe leiding van Heerenveen haar poot stijf. Dat komt, omdat de raad van commissarissen en directie van de club bepaald hebben dat er niet meer onderhandeld wordt over Alves.

Alves baalt enorm van de ontstane situatie en heeft te kennen gegeven dat hij graag naar AZ gaat. AZ hoopt dat er vandaag nog licht komt in de donkere tunnel. Lukt dat niet, dan zijn er nog alternatieven. Onder meer Mounir El Hamdaoui (Willem II).
Zo lijkt het nog niet zo erg
pi_52837277
AZ zal geen 20 miljoen neerleggen voor Alves denk ik. Ik vraag me alleen af hoe AZ al rond kan komen met Alves terwijl Heerenveen hier lijkt mij geen toestemming voor zal hebben gegeven.
pi_52837311
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Chivu het volgende:
AZ zal geen 20 miljoen neerleggen voor Alves denk ik. Ik vraag me alleen af hoe AZ al rond kan komen met Alves terwijl Heerenveen hier lijkt mij geen toestemming voor zal hebben gegeven.
Dat vind ik ook vreemd.
pi_52837347
Zal je zien dat AZ gewoon gaat dokken.
6.5m voor koevermans gevangen, 13.5m erbij en Scheringa heeft weer een nieuw speeltje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52837422
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat AZ gewoon gaat dokken.
6.5m voor koevermans gevangen, 13.5m erbij en Scheringa heeft weer een nieuw speeltje.
Tsja, ik weet het niet. Hij heeft de afgelopen 2 seizoenen al 5 miljoen voor Dembele, 6,5 miljoen voor Pelle en 5 miljoen voor Ari neergelegd. Feitelijk zoekt AZ nu nog een bankzitter, of 1 van deze grote aankopen moet op de bank gaan plaatsnemen.

De enige reden voor AZ om Alves te kopen is om de prestige en de mentale tik naar de concurrentie. Maar is Scheringa dat 20 miljoen waard? Dirk is rijk, maar ook weer niet zo rijk dan er zomaar even 36,5 miljoen in de aanval kan worden gestoken.
pi_52837625
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef Chivu het volgende:

[..]

Tsja, ik weet het niet. Hij heeft de afgelopen 2 seizoenen al 5 miljoen voor Dembele, 6,5 miljoen voor Pelle en 5 miljoen voor Ari neergelegd.
Maar ik denk dat Dembele en misschien ook wel Ari voor 3x zoveel verkocht gaan worden.
En natuurlijk vind Dirk het prachtig om even aan de concurrentie te laten zien waartoe ze in staat zijn.
Het zou mij in ieder geval niets verbazen.
Ze hebben dan wel een dodelijke voorhoede natuurlijk met Ari, Dembele en Alves.

We zullen zien. Nog 12 uur te gaan..
pi_52839904
Zweden

Helsinborg
pi_52840248
Mwah niet gek toch?
Trots van het Noorden!
pi_52840276
Super!!!! Binnen 7 uur rij je erheen...

Zou tijd worden dat wij eens naar Scandinavie mogen.
pi_52840437
Superloting. Weet niet hoe goed ze zijn.
pi_52840460
Ze hebben Henrik Larsson.
pi_52840519
Wij hebben Sibon
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:51:58 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52840522
KnVB
verbeek gaat denk ik in beroep.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52841034
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef MaxPower het volgende:
Ze hebben Henrik Larsson.
wàt? Speelt die nog steeds?
Trots van het Noorden!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:22:17 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52841440
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef borisz het volgende:
KnVB
verbeek gaat denk ik in beroep.
en dat doet hij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52850104
quote:
Geen transfer Afonso Alves
31 augustus 2007
Ondanks de nodige belangstelling voor Heerenveen-topscorer Afonso Alves, is het niet tot een transfer gekomen. Verschillende clubs toonden interesse voor de Braziliaanse spits. AZ ondernam zelfs vandaag nog een poging om Alves naar Alkmaar te halen, maar de clubs konden niet tot een accoord komen. Heerenveen houdt de topschutter aan zijn contract. Alves heeft nog tot de zomer van 2011 een verbintenis met Heerenveen.
pi_52850733
Hmz. Beetje dubbel natuurlijk. Wel fijn dat ie niet naar AZ gaat.

Maar hij moet zijn krediet eerst maar weer verdienen nu.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:23:54 #295
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52851771
http://www.fcupdate.nl/ni(...)-blokkeert-transfer/

ongelofelijk!! hoe haalt Heerenveen het in hun hoofd om 20 miljoen niet te accepteren!! ze hadden een enorme stap richting top 3 kunnen maken maar laten het gewoon liggen.. ondertussen zitten ze met een overschatte, ontevreden Braziliaan die ze nooit meer wegkrijgen voor dergelijk bedrag.

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52851836
Geloof ik niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52852245
Het bod van AZ was 12. Voor 20 was ie natuurlijk wel weggegaan.
pi_52852645
Mooi dat Alves blijft, schiet hij er de eerste seizoenshelft weer 15 in, dan is 'ie in de winterstop die 20 miljoen ook nog wel waard.

Ik hoop eigenlijk nog wel op een aankoop van SC Heerenveen.. Of wil men met het huidige middenveld/achterhoede Europa in?? Je biedt eigen talent een kans, maar een ervaren iemand die de lijntjes uitzet ontbreekt in onze selectie. Hopelijk gaat 'ons' dat niet opbreken dit seizoen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52852691
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef MaxPower het volgende:
Het bod van AZ was 12.
Dat zou de duurste aankoop van een Nederlandse club ooit zijn volgens mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52852714
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zou de duurste aankoop van een Nederlandse club ooit zijn volgens mij.
Vennegoor naar PSV?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')