Komt m'n vader dus op verlaatte verjaardagsvisite. Ik dacht, alleen. Maar nee hoor hij heeft het weer geflikt. Eenofander ontiegelijk irritant en vaag wijf uit z'n vriendinnenkring (mannelijke vrienden heeftie niet) meegevraagt.
Even een stukje historie van
deze trut. Ik ken haar al sinds ik 9 ben ofzo, ze heeft een dochter die ze op haar 16e heeft laten werken in eenofandere schurftige kutkroeg om maar geld in het laadje te brengen voor het onderhouden van de telefoonrekeningen en drughabbits. Het meisje is dus in diezelfde kroeg door een stuk of 4 gasten ontiegelijk vreselijk verkracht. Ik vind dit mens zo ongeveer de slechtste moeder, eigenlijk het slechtste persoon dat ik zo ongeveer kan bedenken maar nee hoor, m'n vader trekt dat kutwijf weer z'n leven in alsof er niks aan de hand is.
En zo heeft hij allemaal van dat soort idiote hoeren rond zich verzameld voor eenofandere reden.
Nougoed. Ik heb dus he-le-maal geen zin in deze ex-drugaddict / hoer in m'n huis maar het moet maar. Gaat dat wijf ook nog eens door m'n nieuwe pasverbouwde huis heen banjeren alsof het "even ingewijd moet worden"
![]()
Met andere woorden; Vorige week met veel moeite m'n RVS afzuigkap op magische wijze schoon weten te krijgen, daar zitten nu een stuk of 30 van haar vingerafdrukken overheen. En volgens mij heeft ze m'n prullenbak gemolt.
M'n vader flikt het ontiegelijk vaak om, als ik een keertje bij hem langs kom of hij bij mij dattie nog even last minute een van z'n vervelende collega's / vriendinnen te charteren om mee te eten.
Flikker toch eens op man met die kutwijven!
![]()
Dat moest ik even kwijt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. -
https://www.healthinharmony.org/