Heb ik al gedaan. Het is blijkbaar een pathalogische aandoening ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef voskat het volgende:
Vertel het hem eens...
Dit was ook de laatste keer. Dat wijf is nog even gestoord als hoe ik der herinnerde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die irritante wijven ivv gewoon niet meer binnen laten?
Al weer jaren niet gezien. Zou best kunnen. Alleen wel emotioneel beschadigd. En volgens mij deelt ze der moeders ziekelijke passie voor oudere aggresieve indo'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef JoPiDo het volgende:
is die dochter van dat wijf, een lekker mokkeltje?
Ze neuken elkaar niet. Mag ik hopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef Bob-B het volgende:
is je pa een oudere agressieve indo dan?
omg en je vader weet dit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef SpecialK het volgende:
Het meisje is dus in diezelfde kroeg door een stuk of 4 gasten ontiegelijk vreselijk verkracht.
It's all water under the bridge enzo. Mijn vader is zooo makkelijk.quote:
Lol daar ben je maar mooi klaar mee dan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
It's all water under the bridge enzo. Mijn vader is zooo makkelijk.![]()
zoals ik al zei.. dit was de laatste keer dat zo'n wijf zich gaat bemoeien met de weinige activiteiten die ik met m'n vader heb. ik heb em er al over gebeld. bericht begrepen. Hoop ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je bent zelf een wijf dat je er niks aan doet. Daarnaast doodleuk melden dat je pa zo makkelijk is maar je laat ze wel mooi hun gang gaan.
ik wou net vragen, wat is de klachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:58 schreef Jarno het volgende:
Klinkt als een prima functionele familie enzo..
De klacht gaat dus over m'n vader en z'n slechte keus in vrienden waar ik niks mee temaken wil hebben. Voor de rest is m'n familie vrij normaal.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je bent zelf een wijf dat je er niks aan doet. Daarnaast doodleuk melden dat je pa zo makkelijk is maar je laat ze wel mooi hun gang gaan.
die was 1 van de 4, dus jaquote:
Neen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Bullebak het volgende:
Ja, puike vraag! Is je vader een gefrustreerde lullensmuller?
Irritatie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Haunter het volgende:
Ik ruik enige irritatie, is er iets aan de hand?
Ik had het over je OPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Irritatie?
Omdat ik het oud-neerlandsche woord voor "nee" gebruik?
Doe ik wel vaker eigenlijk. Niet teveel achter zoeken, hoorrr.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:09 schreef Nawien het volgende:
Zozo, zo te horen is jouw vader wel een aardige player.
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:09 schreef Nawien het volgende:
Zozo, zo te horen is jouw vader wel een aardige player.
Tuurlijk niet, sinds wanneer betalen pooiers voor sex?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef jpg97 het volgende:
Is jouw vader pooier van beroep?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, sinds wanneer betalen pooiers voor sex?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En volgens mij deelt ze der moeders ziekelijke passie voor oudere aggresieve indo's
Raap me opquote:
Al zn vrienden rennen weg voor en en zn vriendinnen houden ervan om te zien hoe hij zichzelf probeert te pijpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Bullebak het volgende:
Ja, puike vraag! Is je vader een gefrustreerde lullensmuller?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |