Coolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Universitair afgestudeert zijn. Een hele BV runnen? Tjah...
Neuh.... alleen als ik mazzel heb zou ik zoveel kunnen verdienen. Ik zal wel bij 3000 beginnen of zo.. hoop ik
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent bi en Dizer is labiel genoeg om met jou naar bed te gaan
Ik zal alleen maar aan jou denkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, Dizer gaat slapen. Vannacht zonder Zhenar, want die trut moest zo nodig bij zijn andere lover zijn
????? Snap er echt helemaal niets meer van....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je kent ons echt niet he!
Dat krijg je ervan als je nooit iemand meet maar wel een beeld probeert te vormen!
![]()
!
Of je krijgt het beeld dat iemand een ter beschikking gestelde drugsverslaafde is![]()
![]()
Dat laatste sloeg op het beeld dat "men" van jou heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
????? Snap er echt helemaal niets meer van....
??????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Zhenar het volgende:
Sowieso... alsof ik écht bi zou zijnBiseksualiteit bestaat niet eens
![]()
Zit het vraagteken op je toetsenbord vast ofzo?quote:
Het is voor een goed doel. Het is je baas en zo. Zo kan je tenminste hogerop klimmen. Letterlijk en figuurlijk dan!quote:
Jij bent geen bi?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit het vraagteken op je toetsenbord vast ofzo?Of snap je er echt geen hol meer van
![]()
niet van hippies, maar van "boeren"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sjezus, kinderen van hippies
Jij bent van 1979 toch? Dan had je toch al standaard Ned3?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel. Het is je baas en zo. Zo kan je tenminste hogerop klimmen. Letterlijk en figuurlijk dan!
Van iedereen hier dacht ik toch echt wel dat jij dat wel alláng door zou hebben!quote:
Boeren.....tja.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet van hippies, maar van "boeren"
ned.3 kwam toch pas in 88 ofzo?!
have funquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Boeren.....tja.....
Ned3 was er toen toch al? Wij hadden tot mijn twaalfde 8 netten op onze tv. Ned1 tm 3, later in 89 rtl4, mtv, de Belgen, ach man ik ga naar de kroeg, EFFE VERSTANDIG LULLEN MET HETEROMANNEN
mja, ik heb altijd 100.000 kwaaltjes, maar da's allemaal t overzien. Daarnaast heb ik PDS, da's chronisch dus minder tof. Mag niet vet en pittig eten... en heb vandaag dus ernstig gezondigdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Giechel_Ho het volgende:jij bent echt nooit eens gezond he
Kom maar hoor schat..kusje op je teentjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Zhenar het volgende:
KUT GODVER KLOTE!!!1!!!!!!! Ik stoot net KEIHARD mijn fokking teen!![]()
![]()
!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |