Achttien. En ja, hboquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef Molluck het volgende:
Hoe oud ben je dan wel niet?
ja, dat ken ik in drenthe. Ik woon daar vlakbij, Misschien gaan jullie naar de vluchtheuvel!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wij gaan naar Norg ofzo_! Een of ander pauperdorpje in Drenthe
![]()
Serieus? Wat kan je daar doen danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:01 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, dat ken ik in drenthe. Ik woon daar vlakbij, Misschien gaan jullie naar de vluchtheuvel!!
dat wordt dan dikke pret kan ik je verzekeren!
Boeiend, ik ga toch nergens inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef tralalala het volgende:
Whehe, morgen? Dan is het tyfus druk![]()
Wat is op die scholen nou nog het nut van niet studiegerelateerde schoolreisjes?quote:
Teambuilding zorgt meestal voor de-teambuildingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is op die scholen nou nog het nut van niet studiegerelateerde schoolreisjes?
Je bent toch oud genoeg om zelf je vrienden uit te zoeken en 'teambuilding' voor projecten ed geloof ik ook niet echt in...
hebben ze al die glijbanen niet allang afgebroken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:01 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, dat ken ik in drenthe. Ik woon daar vlakbij, Misschien gaan jullie naar de vluchtheuvel!!
dat wordt dan dikke pret kan ik je verzekeren!
nee, het was eigenlijk sarcastisch bedoeld. het is een kinderpretpark denk ik!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Serieus? Wat kan je daar doen dan?
weet niet, denk het! maar ik was 10 toen ik voor het laatst was, en nu ben ik 19quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hebben ze al die glijbanen niet allang afgebroken?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
nee, het was eigenlijk sarcastisch bedoeld. het is een kinderpretpark denk ik!
Ben er zelf toen ik nog jong was geweest maar vond er niks aan!![]()
Okay, ik ben er zelf nog nooit geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
weet niet, denk het! maar ik was 10 toen ik voor het laatst was, en nu ben ik 19j
je snapt denk ik wel dat ik al een hele tijd niet meer ben geweets he
quote:
wat jammer ja, !!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Okay, ik ben er zelf nog nooit geweest
Maar volgens mij bestaan ze niet meer, zie: www.vluchtheuvel.nl
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:03 schreef busje5 het volgende:
[..]
Boeiend, ik ga durf toch nergens in![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |