Ik ben toenet naar de Postkantoor gegaan om mijn OV-kaart op te halen.
Enfin, het begon al goed toen ik een nummer moest trekken en ik zag dat er een lange rij voor mij stond. En ik nog zeker 6 nummers te gaan had.
Ben ik dan eindelijk aan de buurt, en de meneer achter de balie gaat druk aan de gang met het apparaat dat de OV-kaartjes beprint. Komt hij terug met een half mislukte OV-kaart waar mijn gezicht bijna 90 graden rechts gekeerd er op staat. Zegt hij dan: Alstublieft, hier en hier tekenen graag.
Ik wijs hem er dus op dat mijn pasfoto er een 'beetje scheef' opstaat. Zegt hij: Ja dat hoort zo.
Vervolgens zeg ik: Dat weet ik niet zo zeker, is het niet mogelijk een nieuwe kaart voor me uit te draaien?
Zijn fout niet erkennende: Dat is niet mogelijk, u moet het hiermee doen tot het einde van dit jaar, dan kun je een nieuwe laten maken.
Inmiddels ben ik al aardig gelaten over de gang van zaken: Ik ben hier niet bepaald tevreden mee.
- ''Sorry, ik kan hier echt niets meer aan doen, er zijn trouwens al meerdere mensen u voorgegaan wiens pasfoto er zo opstaat''.
-> ''Dan moet u dat apparaat toch eens laten maken.''
- Komt hij met zo'n standaard antwoord wat er op neerkomt dat hij er niets aan wilt doen maar het gesprek zo snel mogelijk wilt eindigen: ''We zullen proberen het probleem te verhelpen''
Maar daar heb ik nu toch niets meer aan! GVD!
![]()
(Dat zei ik uiteraard niet).
Vervolgens ben ik boos de postkantoor uitgelopen.
Het enige wat ik nu kan doen om een nieuwe OV-kaart te laten maken, is mijn huidige OV-kaart 'kwijtraken' en proces-verbaal opmaken bij de politie en de hele procedure bij de IB-groep weer van vooraf aan beginnen en zeker de eerste maand op eigen kosten reizen of een half jaar rondlopen met een mislukte OV-kaart.
Waarom kunnen ze daar echt helemaal niets goeds doen?
Postkantoor
Stomme hondelul achter de balie
[ Bericht 1% gewijzigd door Asskicker14 op 21-08-2007 15:49:49 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?