Rot op uit mijn topic, open je eigen topic maar kankerkneusquote:
Och zielig..... overleef je het wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Rot op uit mijn topic, open je eigen topic maar kankerkneus![]()
Ga ergens anders grappig proberen te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och zielig..... overleef je het wel?
Die lui pissen gewoon in hun broek joh, verschil zie/ruik je toch niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef Lod het volgende:
Iedereen heeft lopen zeiken op Lowlands, kan me niet voorstellen dat iemand in staat is om het een heel weekend op te houden
Ik heb nimmer de intentie grappig te zijn in dit uitmuntende topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga ergens anders grappig proberen te zijn![]()
![]()
Dat maak je jezelf wijs omdat je geen kaartjes. Het was heel leuk en veel goede muziek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:25 schreef mvingerhoets het volgende:
Gatverdamme is die Patrick Jumpen daar tegenwoordig ook? Mijn gebrek aan kaartjes klinkt ineens een stuk minder erg....
Ja, met "Goedemorgen Jumpers", als vorm van ochtendgymnastiek...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:25 schreef mvingerhoets het volgende:
Gatverdamme is die Patrick Jumpen daar tegenwoordig ook? Mijn gebrek aan kaartjes klinkt ineens een stuk minder erg....
Wat er vooral leuk aan was is het feit dat er gabbers (quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:25 schreef mvingerhoets het volgende:
Dat werkschuw valt denk ik wel mee gezien de belachelijk hoge prijzen voor alles wat je daar kan kopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:
gadverdamme. Lowlands. 0900-links-langharig-werkschuw-tuig.
Precies, zo pauper is het echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:32 schreef CLM het volgende:
[..]
Dat werkschuw valt denk ik wel mee gezien de belachelijk hoge prijzen voor alles wat je daar kan kopen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |