Aangepast, bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Rekkie het volgende:
Het is vandaag 21-08-2007
En ik snap je klacht mbt Mediamarkt niet.
Wat is dat nu voor onzin... waarom zou Mediamarkt crap zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef voskat het volgende:
Mediamarkt is sowieso crap, waarom ben je daar naartoe gegaan?
Zie hier boven.... ik weet van te voren of ik terecht kan bij de winkel of dat ik naar de producent moet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Aangepast, bedankt.
Nou, mijn inziens moet MediaMarkt gewoon mijn oordopjes innemen, maar doen ze niet.
Stel je koopt een frituurpan, electrische tandenborstel of oordopjes van 150 euro wat bij thuiskomst verrot blijkt te zijn, maar ze nemen het niet retour... Zal jij dan blij zijn en niks te klagen hebben?
Dichtbij, veel keus, soms leuke aanbiedingen en (blijkt nu) op een paar productengroepen na een makkelijk omruilservice, althans:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef voskat het volgende:
Pff pank ess...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef voskat het volgende:
dit klopt helemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef made het volgende:
Hmm volgens mij is mediamarkt VERPLICHT iets te doen, jij hebt een deal met mediamarkt afgesloten en niet met sony !
Dat valt nog mee, mijn record daar is anderhalf uur wachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mediamarkt heeft een "servicepunt" dit is iig in Utrecht, naast de mediamrkt een aparte ruimte.
sjonge jonge, wat kan je daar lang wachten zeg!!
Perfectdrft van philips was kapot, dus wij terug , 5 mensne voor mij, gewoon meerdan half uur moeten wachten
MM duurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Nemesish3d het volgende:
mediamarkt![]()
![]()
![]()
dan vraag je er sowieso al om, duurste kutwinkel van nederland met hun gierige service center op 2e verdieping, wachtrij gemiddeld een uur (heb het over Arena).
Sonykan opzich wel goed zijn, maar mij zijn ze inmiddels kwijtgeraakt.
Kortom: success!![]()
Kom op zeg, je betaald je scheel daar, dat is algemeen bekend. Ze gooien enkele producten echt gigantisch in de aanbieding, maar die moeten gecompenseerd worden. Áls je goedkoop wil shoppen in de MM moet je toch echt alleen voor de aanbiedingen gaan. Zeker CD's en DVD's zijn onbetaalbaar daar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
MM duur
Dan heb je gewoon geen goede prijsvergelijking gedaan maat
Algemeen bekend?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
Kom op zeg, je betaald je scheel daar, dat is algemeen bekend. Ze gooien enkele producten echt gigantisch in de aanbieding, maar die moeten gecompenseerd worden. Áls je goedkoop wil shoppen in de MM moet je toch echt alleen voor de aanbiedingen gaan. Zeker CD's en DVD's zijn onbetaalbaar daar.
Klacht: slijmballen die je maat willen worden![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef Nemesish3d het volgende:
vriend van me heeft gesolliciteerd bij de MM, waar ze hem uiteindelijk wilden opleiden tot bedrijfsleider. Hij heeft daar een rondleiding gehad, ze hebben van alles verteld over hun strategie, en wat ik dus zojuist zei over die aanbiedingen, komt rechtstreeks uit de mond van de huidige bedrijfsleider van de MM in Amsterdam...
Dat jij met een kijkshop koptelefoon van 5 euro op de fiets zit zoals een alto/hippie betaamd...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef SharQueDo het volgende:
Oordopjes, die zijn ook wel zóóóó duur.Koop gewoon nieuwe en hou op met janken. Of ga werk zoeken als je geen ¤5 meer hebt voor oordopjes, pauper.
Trouwens, sowieso oordopjes:_!
Hun policy is heel leuk, maar jij hebt een defect product en ze dienen dat te vervangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Langs de MediaMarkt met de kapotte oordopjes en de aankoopbon, maar ze nemen geen oordopjes, electrische tandenborstels en frituurpannen in volgens hun policy... (wegens hygiëne)
Ik heb hier anders wel een monitor staan waar ik nog net geen 270 euro voor betaald heb terwijl ik hem bij menig winkel voor 310 zie staan, sommigen gaan zelfs naar 330.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Nemesish3d het volgende:
mediamarkt![]()
![]()
![]()
dan vraag je er sowieso al om, duurste kutwinkel van nederland met hun gierige service center op 2e verdieping, wachtrij gemiddeld een uur (heb het over Arena).
Sonykan opzich wel goed zijn, maar mij zijn ze inmiddels kwijtgeraakt.
Kortom: success!![]()
Fietsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat jij met een kijkshop koptelefoon van 5 euro op de fiets zit zoals een alto/hippie betaamd...
interesseerdquote:Mij gaat het om het principe, al kosten de oordopjes een euro, na een week horen ze niet kapot te gaan bij normaal gebruik. De oordopjes waren bijna 30 euro voor als je dat interesseerd, voor dat bedrag haal ik liever 3 kratten bier dan dat ik een product koop wat na een week verrot is.
Boeiend? Ik koop geen oordopjes. Die dingen zijn schijtirritant. Ze blijven niet zitten en muziek wordt je oren in geperst. Fatsoenlijke koptelefoons niet.quote:Wist je dat er trouwens oordopjes zijn die 300 euro kosten? Stel je koop zo'n Shure E4 bij de MediaMarkt, zeg je dan ook "ik ben geen pauper ik koop wel nieuwe dopjes voor 5 euro" als ze na een week kapot zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |