Oh, die moet ik onthouden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef Faraow het volgende:
Wees niet langer boos, vergeving is balsem voor de ziel
Die moet ik vergeten...quote:
Ik wasset toch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet boos zijn. Ik moet toch ook oefenen. Dat jij nou nog in je bed ligt te ronken rond dat tijdstip.![]()
Oh, dus jij was 't met wie ik dat duetje speelde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:27 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik wasset toch!
En ja ik moest idd oefenen
Je hebt nog wel een gedeelte van het geld wat we samen hebben opgehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, dus jij was 't met wie ik dat duetje speelde?Mooie snelle hoge tonen heb je. Een van de lastige dingen op een mondharmonica. Top man.
![]()
Roeleert wel. Hij niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:16 schreef TeleluvR het volgende:
Mondharmonica's roeleren man!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef Spoorbiels het volgende:
mondharmonica spelen roeleert inderdaad, anderhalfuur op een mondharmonica blazen om 8 uur sochtens niet
Preciesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom ga je nou naar lowlands. Het is de bedoeling dat je daar een slaaptekort krijgt...
neeh, was op camping 3, aan de linkerkant op hoogte van het wc hokquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef Sloavink het volgende:
Hehe, was dat op camping 2? Want dan heb ik je ook gehoord.
NEE!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik vind mondharmonicas tof en ook heel vroeg 's ochtends, maar ik vind pietklaaso kut, mag dat ook?
HEEJ!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik vind mondharmonicas tof en ook heel vroeg 's ochtends, maar ik vind pietklaaso kut, mag dat ook?
Eigenlijks wou ik edittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
HEEJ!pietklaaso is toevallig wel heul tof!
Heul somsen dan nog meestal niet
Omdat ik autoritair ben, dus durfde die beste jongen dat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef Realust het volgende:
waarom sta je dan na 10 minuten niet op om die harmonika de bek van meneer klaasen in te timmeren?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Omdat ik autoritair ben automutileer dan durfde die beste jongen niet natuurlijk
Tis dat ik een ban zou krijgen als ik : "Stik volgende keer maar in me zaad" zou zeggen, anders had ik dat gezegdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben heul geen hoerik laat alleen jou betalen
![]()
Doe ik toch altijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Tis dat ik een ban zou krijgen als ik : "Slik volgende keer maar me zaad" zeggen zou anders had ik dat gezegd
Ik vind het wel zo hendig aardig dat je speciaal voor mij een account aangemaakt hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:05 schreef freakyman het volgende:
het roeleerd misschien als je mondharmonica kan spelen... maar meneer pietklaas kan het niet... het was gewoon 1.5 uur door een mondharmonica heen ademen... geen melodie of uberhaubt een mooie klank daarin te herkennen... dood aan de pietklaas!![]()
Ik heb het hier niet over muziek, maar over domweg blazen in een harmonicaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef NJlo het volgende:
TS heeft overduidelijk nog nooit van Toots Thielemans of Gregoire Maret gehoord..
dan heb je geen reden om een hekel te hebben aan die dingen zelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Spoorbiels het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over muziek, maar over domweg blazen in een harmonica
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef NJlo het volgende:
[..]
dan heb je geen reden om een hekel te hebben aan die dingen zelf
Op de manier waarop het instrument daar gebruikt werd welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef NJlo het volgende:
[..]
dan heb je geen reden om een hekel te hebben aan die dingen zelf
Oeh, nice onequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef Ferdie88 het volgende:
Black Sabbath- The Wizard _o_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |