klopt, heel hard snuiten helpt ook.... vaak alleen volgende keer niezen is weer mis .... kan nie aan gang blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heel hard snuiten schijnt te helpen.
Tja das het probleem, dat werkt bij een gewone bloedneus... niet bij dit soort heftige bloedneuzen waarbij en bloed zo dun en warm is dat het echt stroomt....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:02 schreef Noorseviking het volgende:
Met duim en wijsvinger je neus dichtknijpen.
Hebben ze je toen niet verteld dat je moet stoppen met snuiven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef l3laster het volgende:
Twee jaar geleden heb ik de adertje in me neus dicht laten branden tegen de heftige bloedneus die nie met zalfjes etc wilt stoppen...
jah, trafrelen van halve liters tot liters ken ik ook helaas... daarna voel je je zo slap etc dat je écht ff wat moet eten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:07 schreef Conorach het volgende:
Ook last van gehad, nooit iets dicht laten branden.
Ik had eens een bloedneus waar ik ruim een liter kwijtraakte (getuige de laag die zich vormde in een reguliere huishoud-emmer)![]()
Mijn arts raadde me toen aan om een prop watten/zakdoek-achtig spul in je neus te vrotten en daar LANG te laten zitten.
eerder WTF heeft die kerel allemaal binnengespeeld van bloedverdunnende rommelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef l3laster het volgende:
ik: euh nee? gewoon spontane bloedneus hun: ...![]()
tampon, mja na het laten dichtbranden van je adertjes in je neus krijg je een tampon in je neus geduwd ter grote van een ijsstokje vervolgens gooien ze halve liter water door je neus zodat die tampon groot word...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:08 schreef LasTeR het volgende:
En anders maar een tampon in je neus douwen.
En die helemaal volgezogen met bloed ergens op een goed zichtbare plek in een winkelstraat achterlaten, kan je lachen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:08 schreef LasTeR het volgende:
":Dquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:08 schreef LasTeR het volgende:
lol, dat je door een bloedneus bijna in shock kan rakenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef l3laster het volgende:
[..]
jah, trafrelen van halve liters tot liters ken ik ook helaas... daarna voel je je zo slap etc dat je écht ff wat moet eten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |