Ik heb er maar 11...quote:
Dorpssteeg 14 in Venlo!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
Overigens, OA, je bent welkom om bij mij een stuk vlaai te eten hoor. Met een bak koffie erbij.
In brabant, ik kom uit Maarssen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
Lekker wijf? Pieter? Henk?
WTF?
Alles nog ok daar in brabant?
Ja... beetje slechte verdeling wel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En daarvan zijn er 6 jarig in een maand?
Bordje erbij :quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Zet dan een doos hagelslag neer
Heb je genoeg voor iedereen.
quote:Pak er allemaal maar twee
Je mag eraan trekkenquote:
Kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En daarvan zijn er 6 jarig in een maand?
mmm..zal k dan maar eerst mijn handen wassen...???quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef doka het volgende:
[..]
Je mag eraan trekken
Verder zit er niemand aan mijn tong, dus hij is schoon
Ik dacht werkelijk Den Haagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
In brabant, ik kom uit Maarssen.
Maarssen ligt toch echt in Utrecht dacht ik....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk Den Haag![]()
Of toch Aarle-Rixtel![]()
Ja, maar Pieter beweert in profiel uit de haag te komme.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Maarssen ligt toch echt in Utrecht dacht ik....![]()
Nee niet IN Utrecht, er vlak bij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Maarssen ligt toch echt in Utrecht dacht ik....![]()
verklaar je nader schat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar Pieter beweert in profiel uit de haag te komme.
Ik vind hem echter meer een type voor het brabantse Aarle-Rixtel![]()
Provincie Utrecht...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee niet IN Utrecht, er vlak bij!![]()
ow ja..taart...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef OA het volgende:
Maar het ging hier over taart, of juist de afwezigheid daarvan...![]()
Dus lekker belangrijk was L_L PP vandaan komt...![]()
Waar de hell heb jij het over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk Den Haag![]()
Of toch Aarle-Rixtel![]()
Mijn ouders wonen in Den Haag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar Pieter beweert in profiel uit de haag te komme.
Ik vind hem echter meer een type voor het brabantse Aarle-Rixtel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |