Hallo gasten,
Ik vind het nogal verontrustend dat ik zowaar met een exponentiele formule het aantal polen in spellen zeer snel zie stijgen. Sterker nog, ik vind ze een virus.
Met elk spel wat je speelt online kom je wel polen tegen, daar waar alleen maar Engels mag gesproken worden, zitten hun doodnormaal dat paupertaaltje van hun uit te slaan. En ze kunnen ook nog geeneensch goed engels praten. Ook van die giftige namen die je her en der ziet:
Dr.Kroejs_PL
Venom_PL
ALLES IS VERDOMME PL!!!
Zit ik hier, wil ik ff een potje GTA SA multiplayer doen, start ik dat ding op, zie ik gewoon voor 70% aan poolse servers!
VERDOMME zeg! Hebben die lui dan écht helemaal geen leven ofzo? Volgens mij zitten die lui gewoon in de top 3 van gamers die het meest spelen, samen met de zweden, want die spelen ook tering veel!
Wie zie ik haast nooit? Fransosen en spanjaarden of belgen in dat geval. Wij NL spelen ook wel veel, maar ik zie ons goed engels praten, en niet gewoon over de globale chat van dat kut taal uitslaan.
En tot overmaat van ramp zag ik laatst ook nog collega's die uit polen kwamen, en weer blijkt mijn vooroordeel dat Polen lelijk zijn een juist conclusie geweest blijkt te zijn.
Sja, ik wist niet of ik nou in GAM moest plaatsen of in KLB
![]()
Mag ik nu ook met mijn piemel spelen?