Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
geloof me , we hebben alles geprobeert. alles behalve een kruisboog dan
Gezelligheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
In ieder geval, ik mag van me baas gaan internetten, vet![]()
Hij zei "er is niets te doen, voor mij part ga je internetten"
En het regent hier, niet normaal... bakken met water!
als je dat water maar bji je houdtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
We hebben het over eenden, ganzen, hop, ... dat was het wel. Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
Hmmm, eenden smaken een beetje naar kip maar dan anders, en vond het niet zo lekker, ganzen heb ik nog niet gehad, is het wat ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
We hebben het over eenden, ganzen, hop, ... dat was het wel. Welkom![]()
Heyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
Eend smaakte mij ook niet echt. Ganzen, géén idee. Misschien maar even eentje schieten en braden binnenkort.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm, eenden smaken een beetje naar kip maar dan anders, en vond het niet zo lekker, ganzen heb ik nog niet gehad, is het wat ?
Kabookie Joequote:Opvallend is dat steeds meer baasjes van honden en katten kiezen voor een buitenlandse of creatieve fantasienaam zoals Godo, Guenillou, Kaena, Dee Dee, Exit en Silver voor de hond. Kattenliefhebbers noemen hun dier ook wel Smeagol, Sneaky, Rhett, Nok Nok en Kabookie Joe.
Hehe, i know...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hey![]()
Je zit in het goede topic, want het gaat uiteraard nergens over. En ook hier in Grunn'n is 't nat.
het moet toch een beetje spannend blijven ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om he, op elke pagina een plaatje dat m'n collega's niet moeten zien
ik scroll me ook een RSI-aandoeningquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
Je doet het er gewoon om he, op elke pagina een plaatje dat m'n collega's niet moeten zien
Friesland...droog hier!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hey![]()
Je zit in het goede topic, want het gaat uiteraard nergens over. En ook hier in Grunn'n is 't nat.
nou ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:45 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)rste_kattennaam.html
[..]
Kabookie Joe
Heheh... die is leuk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zie het al voor me
smmmmmmmmmmmmmeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagol
hier poese poes
smeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaagol
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:46 schreef buzzer het volgende:
Nog nooit een TT gezien die zo toepasselijk was
Wij hebben er drie, 1tje ongeveer 1 jaar oud, of net iets meer, de 2 jongere zijn nu 2,5 maand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn katten heten Gizmo en Casper. Gewone nederlandse kattennamen. Niet te moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |