waar zit die dan ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef DeToXiC het volgende:
Er zit wel een ventilator in dat pak voor oververhitting...
Ik probeer grinnikend mijn lachen in te houden, maar er ontsnappen af en toe wat proestgeluidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moest keihard lachen, eerst om dat piemolpak en nu om dat saurus pak...
En je was te lui om ernaar toe te lopen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook niet stilgezeten! Hertenkamp heet Koekamp en de herten waren te ver weg
nou ik hou het niet meer hier. af en toe komen mensen vragen wat ik aan het doen ben, en ik zo van nix hoezoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik probeer grinnikend mijn lachen in te houden, maar er ontsnappen af en toe wat proestgeluiden![]()
"Welkom Titi. Vertel eens, wat zijn je sterke punten?"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou Sequencial, dat wordt solliciteren in dat pak
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je was te lui om ernaar toe te lopen ?
Hahaha, ik zit dus aan zo'n blok van 4 en mijn collega schuin tegenover me keek net naar me zo van: "vertel eens waarom heb je zo'n enorme grijns op je bakkes" en ik zo van: " Ik had een binnenpretje"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik hou het niet meer hier. af en toe komen mensen vragen wat ik aan het doen ben, en ik zo van nix hoezo
haha. Ik durf de collega tegenover me nauwelijks aan te kijken, probeer maar te klinken alsof ik verkouden ben ofzo met iedere keer een hoestje er achteraanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik hou het niet meer hier. af en toe komen mensen vragen wat ik aan het doen ben, en ik zo van nix hoezo
Heb je als een oud wijf de eentjes zitten voeren ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!
[afbeelding]
En heel geconcentreerd naar mijn toetsenbord kijken....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef Sequencial het volgende:
[..]
haha. Ik durf de collega tegenover me nauwelijks aan te kijken, probeer maar te klinken alsof ik verkouden ben ofzo met iedere keer een hoestje er achteraan![]()
Nee dat dee t oude wijf naast mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je als een oud wijf de eentjes zitten voeren ?![]()
je hebt toch niet je boterhammen gegeven ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!
[afbeelding]
nou moet nog steeds proesten , en naar die afbeelding durf ik niet meer te kijken hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En heel geconcentreerd naar mijn toetsenbord kijken....![]()
Ik zie er nu ook zo uit...--->
Uit de categorie eendjes:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Gek zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch niet je boterhammen gegeven ?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat dee t oude wijf naast me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |