Je meot wel blijven focussen op je werk hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zou gebeuren, kan mijn dag neit meer op![]()
jij hebt makkeljik praten met mooie dames op je werkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je meot wel blijven focussen op je werk he![]()
op ándermans werk.. ze kwam alleen even wat bespreken met mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt makkeljik praten met mooie dames op je werk
nou ik hoor je anders niet klagenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
op ándermans werk.. ze kwam alleen even wat bespreken met mij![]()
heeft ze op je bureau gezetenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
op ándermans werk.. ze kwam alleen even wat bespreken met mij![]()
Ik klaag ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik hoor je anders niet klagen
uh-huhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
nee ik heb een vergaderzaaltje voor ons tweetjes geboekt
Alsof je er bij wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef Sequencial het volgende:
[..]
uh-huh![]()
verwarming op 11, blindering dicht... "warm hier he?"
O_O gordijntjes dicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee ik heb een vergaderzaaltje voor ons tweetjes geboekt
Geen idee... die komen langswippen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch met al die beesten![]()
Moet je niet aan mij vragen, ik ben cabal verslaafdquote:
allemaal deja vu's als je dat typtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O gordijntjes dicht.
"Wat is het warm hier!, Heb jij het ook zo warm >?"
http://www.cabalonline.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |