quote:
op 10-17-1999 om 11:29 PM schreef Pelly het volgende:
En dan kunnen we het hier wel over Sabine hebben, maar daar Bianca in de tuin was te vinden, verbaasde me ook niet zo: bij de weekopdrachten weet ze zich ook al aardig te drukken: terwijl iedereen aan 't fietsen was las ze een boek, en de afgelopen week wist ze haar handstand in te ruilen voor 'n ei...Terwijl we na het krentenbrood toch wisten dat ze daar niet zo handig mee was!
Heel goed opgemorken, Pelly! (En: wat een giller van een Sig heb je!)
Bianca drukt zich consequent zoveel mogelijk van alle klusjes; ik vind haar vele malen uitvreteriger dan alle andere bewoners bij elkaar.
Maar dat haar neus geen eierdopje bleek te zijn, kunnen we B. niet verwijten. Helaas.., want ik had er eigenlijk graag nog even over doorgemopperd.
).
Willem Rules....BIG TIME!
Oproep van V. voor BB:
"Wie wil er 100 dagen in een huis zitten met 24 camera's en je hoeft niks te doen?"
Alleen Willem is misschien geen lui varken, want hij kwam voor de rust, maar kan alleen niet stilzitten.
Ik denk dat als het dan op poetsen aankomt, dit weinig te maken heeft met het feit of KArin met het koperpoetssyndroom dit vraagt of niet.
Ik vind het gewoonweg getuigen van absoluut geen hygiene als je in een situatie als deze weigert te poetsen... (denk: enge ziekten...)
Maar dat verbaast me sowieso niet bij Bien, die heeft waarschijnlijk net als Tara zo'n menselijke bijzettafel die haar de godsganselijke dag als een schoothondje achterna loopt en het hele huishouden doet (en daarvoor hadden ze natuurlijk 'mam').
M.a.w. die trutjes hebben nog nooit in hun leven ook maar een lieflijk pootje uitgestoken, dus weten ze waarschijnlijk niet eens beter... Triest hoor

En vertel me nou niet dat dat slim is, want 'drop' ze eens alleen in een woning (zonder hulp) Kijken hoe lang ze dat vol houden...
Het zijn gewoon een stelletje luie
-en!!!
[Dit bericht is gewijzigd door P-Syko (Datum 19 Oktober 1999).]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |