je hulp aanbieden als al het werk al gedaan is. En dan ook nog eens kritisch zijn over het verrichte werk en het zogenaamd over gaan doen.
Willem: " 't is dat er een spleet in zit "
Vreselijke uitzending trouwens vandaag, ik had zo gehoopt op de nominaties.
Misschien kan iemand het me uitleggen want er is iets wat ik niet begrijp:
Als V. zoveel geld wil verdienen aan BB, waarom hebben ze de nominaties dan niet vandaag uitgezonden. Dat zou nl. betekenen dat er vandaag al gebeld wordt.
Dus 1 dag meer bellen = meer bellers = meer winst voor V.
Er komt allemaal wild vlees uit....
quote:
op 10-17-1999 om 07:36 PM schreef mderooij het volgende:
Ja, en er wordt niet gewerkt op zondag, dus wat B&S deden kan natuurlijk niet...
maar dat was toch op zaterdag gebeurd??
officiele BB-site: sabine staat op een 6 en willem op een 8!! (19.38uur)
go willem go!!
Die ene cel is er trouwens voor om te zorgen dat ze niet overal haar uitwerpselen achterlaat.
Bij het presenteren van de boodschappenlijst in de dagboekkamer was het opeens een 'uitdaging'. Wat een scheinheiligerd (zou een bekende Amsterdamse zeggen)
quote:
op 10-17-1999 om 07:29 PM schreef sjak het volgende:
Ik dacht dat Willem zei: Sabine, die is de mooie spleet aan het uithangen.
Prachtige opmerking vind ik het.Vreselijke uitzending trouwens vandaag, ik had zo gehoopt op de nominaties.
Misschien kan iemand het me uitleggen want er is iets wat ik niet begrijp:
Als V. zoveel geld wil verdienen aan BB, waarom hebben ze de nominaties dan niet vandaag uitgezonden. Dat zou nl. betekenen dat er vandaag al gebeld wordt.
Dus 1 dag meer bellen = meer bellers = meer winst voor V.
Sjak,
het principe van een 'cliff-hanger' is, dat je de kijkers een klein stukje laat zien, dat 'smaakt naar meer'. Zo wordt het bekend worden van de nominaties uitgesmeerd over 3 dagen, om de gretigheid van de kijker steeds een stukje te verhogen. Als je luistert naar de stem van de voice-over, klinkt voortdurend "vandaag" en "morgen" door elkaar en ook nog ten onrechte, zodat niemand het meer echt weet, alleen nog doorkrijgt: het komt eraan.
Maar dan zijn de kijkcijfers van vandaag al weer binnen,
en daar ging het toch om, niet ?
Dat is misschien ook een leuke topic:"hoe kunnen de meningen over iemand veranderen??
Dan zou V. helemaal niet meer geinteresseerd zijn in geld?
Dat komt me ongeloofwaardig over.
quote:
"Ik vindt Sabine een lui varken "
'Ik vindt'?? Met 'dt'?? Wauw, dat vind ik nou nog 's creatief spellingsgebruik, zeg!
Je ziet dat de dames zelfs de simpelste dingen van elkaar niet meer kunnen hebben...
lullig
quote:
op 10-17-1999 om 07:37 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:Er komt allemaal wild vlees uit....
UIT? je bedoelt IN!
quote:
op 10-17-1999 om 07:46 PM schreef sjak het volgende:
Moor,
Dan zou V. helemaal niet meer geinteresseerd zijn in geld?
Dat komt me ongeloofwaardig over.
Veronica is wel geinteresseerd in geld, maar dan moet het wel veel zijn:
via de kijkcijfers kunnen de reclametarieven beinvloed worden, vermoed ik.
quote:
op 10-17-1999 om 07:44 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Toch is het raar.
De eerste week zat Sabine in mijn top 2, nu zit ze bij mij weer in de top 2 , maar dan om er uit gegooid te worden.Dat is misschien ook een leuke topic:"hoe kunnen de meningen over iemand veranderen??
Sabine heeft stiekem uitgevonden. Wil bij het publiek de illusie wekken dat zij anderen eerlijk op hun gedrag aanspreekt, maar doet in werkelijkheid het tegenovergestelde.
Toen Mona in het BB-huis kwam stond Sabine als 'hoogste' genoteerd, sinds haar capriolen van de laatste weken, is haar ster gevallen. Sabine zelf weet dit niet, denkt dat ze op haar oude roem en lekkere bek kan teren... denkt dat ze alles kan maken...
Nou meissie, voor mij heb je afgedaan....
------------------
Het was zo donker, dat ik overal lichtpuntjes zag...
[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 17 Oktober 1999).]
quote:
op 10-17-1999 om 11:05 PM schreef Gaby het volgende:
vond het trouwens mooi dat zowel sabine als mona als bianca buiten zaten en dat mamma karin met de kinderen aan het stoffen en poetsen was..net sneeuwwitje en de zeven dwergen
En dan kunnen we het hier wel over Sabine hebben, maar daar Bianca in de tuin was te vinden, verbaasde me ook niet zo: bij de weekopdrachten weet ze zich ook al aardig te drukken: terwijl iedereen aan 't fietsen was las ze een boek, en de afgelopen week wist ze haar handstand in te ruilen voor 'n ei...Terwijl we na het krentenbrood toch wisten dat ze daar niet zo handig mee was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |