abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201954
Willem heeft groot gelijk. Ik heb sabine nog nooit een poot zien uitsteken.
Ik ben benieuwd hoe het er bij haarzelf thuis uitziet
Van alles is weer waardeloos

pi_201955
Heel klassiek:

je hulp aanbieden als al het werk al gedaan is. En dan ook nog eens kritisch zijn over het verrichte werk en het zogenaamd over gaan doen.

Willem: " 't is dat er een spleet in zit "

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_201956
Willem RULES!!!! Sabine is een grote trut..eerst hoopte ik dat Mona eruitwerd gezet, maar wat mij betreft..GO SABINE AND NEVER COME BACK!
love=life
pi_201957
Dat vond ik echt belachelijk,je zet jezelf zo goed voor lul voor heel Nederland.
Ze zal 't nog moeilijk krijgen om nog een vent te vinden na 31 december.......brrrrrrrr wat een smeerpijp

zondag 17 oktober 1999 @ 19:29:00 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_201958
Ik dacht dat Willem zei: Sabine, die is de mooie spleet aan het uithangen.
Prachtige opmerking vind ik het.

Vreselijke uitzending trouwens vandaag, ik had zo gehoopt op de nominaties.

Misschien kan iemand het me uitleggen want er is iets wat ik niet begrijp:

Als V. zoveel geld wil verdienen aan BB, waarom hebben ze de nominaties dan niet vandaag uitgezonden. Dat zou nl. betekenen dat er vandaag al gebeld wordt.
Dus 1 dag meer bellen = meer bellers = meer winst voor V.

Lekker douchen!
  zondag 17 oktober 1999 @ 19:32:00 #6
566 mobro
mostly reader
pi_201959
voor mij zou dit dus ook een reden zijn voor mijn eerste grote ruzie
en waar je dan het lef vandaan haalt om ook nog kommetaar te hebben

pi_201960
Veronica is een gelovige omroep.
Zondag=Rustdag

pi_201961
Sabine was anders aardig aan het pezen in de slaapkamer. Ze is gewoon slim geweest en heeft haar krachten hiervoor opgespaart.
Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_201962
Ja, en er wordt niet gewerkt op zondag, dus wat B&S deden kan natuurlijk niet...
pi_201963
Je zegt nou toch iets heel raars..."Sabine is slim geweest" ?????????

Er komt allemaal wild vlees uit....

zondag 17 oktober 1999 @ 19:40:00 #11
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_201964
quote:
op 10-17-1999 om 07:36 PM schreef mderooij het volgende:
Ja, en er wordt niet gewerkt op zondag, dus wat B&S deden kan natuurlijk niet...

maar dat was toch op zaterdag gebeurd??

officiele BB-site: sabine staat op een 6 en willem op een 8!! (19.38uur)
go willem go!!

pi_201965
Sabine probeert gewoon haar intelligentie te verhogen door zwanger te raken. Als Blondje heb je maar 1 cel en door zwanger te raken krijg je er weer een paar bij.

Die ene cel is er trouwens voor om te zorgen dat ze niet overal haar uitwerpselen achterlaat.

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_201966
In de groep had Bientje de grootste mond toen ze realiseerde dat ze de hele week linzensoep moest eten.

Bij het presenteren van de boodschappenlijst in de dagboekkamer was het opeens een 'uitdaging'. Wat een scheinheiligerd (zou een bekende Amsterdamse zeggen)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_201967
quote:
op 10-17-1999 om 07:29 PM schreef sjak het volgende:
Ik dacht dat Willem zei: Sabine, die is de mooie spleet aan het uithangen.
Prachtige opmerking vind ik het.

Vreselijke uitzending trouwens vandaag, ik had zo gehoopt op de nominaties.

Misschien kan iemand het me uitleggen want er is iets wat ik niet begrijp:

Als V. zoveel geld wil verdienen aan BB, waarom hebben ze de nominaties dan niet vandaag uitgezonden. Dat zou nl. betekenen dat er vandaag al gebeld wordt.
Dus 1 dag meer bellen = meer bellers = meer winst voor V.

Sjak,
het principe van een 'cliff-hanger' is, dat je de kijkers een klein stukje laat zien, dat 'smaakt naar meer'. Zo wordt het bekend worden van de nominaties uitgesmeerd over 3 dagen, om de gretigheid van de kijker steeds een stukje te verhogen. Als je luistert naar de stem van de voice-over, klinkt voortdurend "vandaag" en "morgen" door elkaar en ook nog ten onrechte, zodat niemand het meer echt weet, alleen nog doorkrijgt: het komt eraan.
Maar dan zijn de kijkcijfers van vandaag al weer binnen,
en daar ging het toch om, niet ?

pi_201968
Toch is het raar.
De eerste week zat Sabine in mijn top 2, nu zit ze bij mij weer in de top 2 , maar dan om er uit gegooid te worden.

Dat is misschien ook een leuke topic:"hoe kunnen de meningen over iemand veranderen??

zondag 17 oktober 1999 @ 19:46:00 #16
593 sjak
Juffie Bloem
pi_201969
Moor,

Dan zou V. helemaal niet meer geinteresseerd zijn in geld?
Dat komt me ongeloofwaardig over.

Lekker douchen!
  zondag 17 oktober 1999 @ 20:02:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_201970
Sjak, ik ben het met je over die opmerking van Willem! PRACHTIG
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 oktober 1999 @ 20:15:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_201971
quote:
"Ik vindt Sabine een lui varken "

'Ik vindt'?? Met 'dt'?? Wauw, dat vind ik nou nog 's creatief spellingsgebruik, zeg!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_201972
Sabine was ook niet echt vriendelijk in de opname kamer. Ze brulde "RUSTIG" bij karin in haar oor omdat die half haar nek brak bij binnenkomst.

Je ziet dat de dames zelfs de simpelste dingen van elkaar niet meer kunnen hebben...

lullig

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_201973
quote:
op 10-17-1999 om 07:37 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:

Er komt allemaal wild vlees uit....

UIT? je bedoelt IN!

May I have your votes please
  zondag 17 oktober 1999 @ 20:27:00 #21
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_201974
quote:
op 10-17-1999 om 07:46 PM schreef sjak het volgende:
Moor,
Dan zou V. helemaal niet meer geinteresseerd zijn in geld?
Dat komt me ongeloofwaardig over.

Veronica is wel geinteresseerd in geld, maar dan moet het wel veel zijn:
via de kijkcijfers kunnen de reclametarieven beinvloed worden, vermoed ik.

zondag 17 oktober 1999 @ 20:31:00 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_201975
Ik zie het licht. Bedankt.
Reclame, stom, stom, stom, niet aan gedacht
Lekker douchen!
pi_201976
quote:
op 10-17-1999 om 07:44 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Toch is het raar.
De eerste week zat Sabine in mijn top 2, nu zit ze bij mij weer in de top 2 , maar dan om er uit gegooid te worden.

Dat is misschien ook een leuke topic:"hoe kunnen de meningen over iemand veranderen??

Hoe herkenbaar Juffrouw Jannie; in de eerste weken van BB liep ik Sabine met hand en tand te verdedigen ten opzichte van Tara (want dat vond ik helemaal niets) en nu...
sinds een week of drie hangt de madam uit Tilburg me vreselijk de keel uit. Met haar schijnheilige "ik vraag een normale vraag en ik krijg een klote antwoord terug" of "Karin, kom eens hier....ik heb ook een irritatiegrens...ik houd niet van stiekem".

Sabine heeft stiekem uitgevonden. Wil bij het publiek de illusie wekken dat zij anderen eerlijk op hun gedrag aanspreekt, maar doet in werkelijkheid het tegenovergestelde.
Toen Mona in het BB-huis kwam stond Sabine als 'hoogste' genoteerd, sinds haar capriolen van de laatste weken, is haar ster gevallen. Sabine zelf weet dit niet, denkt dat ze op haar oude roem en lekkere bek kan teren... denkt dat ze alles kan maken...
Nou meissie, voor mij heb je afgedaan....

------------------
Het was zo donker, dat ik overal lichtpuntjes zag...

[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 17 Oktober 1999).]

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_201977
vond het trouwens mooi dat zowel sabine als mona als bianca buiten zaten en dat mamma karin met de kinderen aan het stoffen en poetsen was..net sneeuwwitje en de zeven dwergen
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_201978
quote:
op 10-17-1999 om 11:05 PM schreef Gaby het volgende:
vond het trouwens mooi dat zowel sabine als mona als bianca buiten zaten en dat mamma karin met de kinderen aan het stoffen en poetsen was..net sneeuwwitje en de zeven dwergen

Ik ben het helemaal met je eens Gaby: Die Karin..zoals ze dat vroeg...brrr.. "ja, want er ligt allemaal stof"...wat een ramp!

En dan kunnen we het hier wel over Sabine hebben, maar daar Bianca in de tuin was te vinden, verbaasde me ook niet zo: bij de weekopdrachten weet ze zich ook al aardig te drukken: terwijl iedereen aan 't fietsen was las ze een boek, en de afgelopen week wist ze haar handstand in te ruilen voor 'n ei...Terwijl we na het krentenbrood toch wisten dat ze daar niet zo handig mee was!

(Karin:) "Er zijn hier meer kippen dan mensen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')