Laat het modden maar over aan mensen met een brein ok?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:01 schreef LekkerWijf het volgende:
---> Voetbal
vandaar dat je nog geen actie onderneemtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat het modden maar over aan mensen met een brein ok?
Is dit GC?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vandaar dat je nog geen actie onderneemt
Als jullie niet opletten moet iemand het doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat het modden maar over aan mensen met een brein ok?
geen idee, maar dit is KLB, dus hier mod ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Als jullie niet opletten moet iemand het doen.
En daarbij ze hebben ze hebben niet voor niks een subforum met fucking "Voetbal."
En daarom mag je in KLB niet klagen over mensen die dom zijn en ergens intrappen, ook al gaat het over voetbal toevallig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Als jullie niet opletten moet iemand het doen.
En daarbij ze hebben ze hebben niet voor niks een subforum met fucking "Voetbal."
joh weet ik veel waar jij zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar dit is KLB, dus hier mod ik niet.
Het gaat over voetbal dus past dit het beste in Voetbal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom mag je in KLB niet klagen over mensen die dom zijn en ergens intrappen, ook al gaat het over voetbal toevallig?
Best lastig nog he? Zo'n forum...
over pauper gesprokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:08 schreef jpg97 het volgende:
Eensch met TS.
En voetbalzone is een paupersite.
Zo, nu ga ik weer badmintonnen op de camping
Nee hij is Nederlander.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Zo dom is het echt niet, die gast is al in hart en nieren mof, dus het zou een papieren formaliteit zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |