Zit jij in SI?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef Laviathan het volgende:
tvp
Heb al eens eerder over deze game gehoord en ziet er heel goed uit.
't heeft iig veel potentie
Je zult PvP niet 100% kunnen vermijden, maar als je buiten de abyss bezig bent met farmen dan krijg je een melding als er een rift opent waardoor tegenstanders binnen kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef dewd het volgende:
FF vraagje, het schijnt meer pvp georienteerd te zijn, dan bijvoorbeeld Guild Wars waar ik nu verslaafd aan ben. Jaa beetje laat ontdekt, en ik kan er nog geen zak van.
Maar wat is jullie idee hierover, pvp, of toch nog genoeg pve?
Tof filmpje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:38 schreef Jegorex het volgende:
Qua tijd valt het wel mee wat ik opgenomen heb, maar fraps slaat de films zonder compressie op en als je het dan ook nog in full HD opneemt gaat het snel met de data.
Hier is trouwens de enige pvp die ik opgenomen had.
Aion pvp: uneditted without music
(klik op de tekst om het in HD te bekijken)
http://forum.mmosite.com/topics/245/200801/17/97,1.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
45KB/s? Hell, is er geen mirror ofzo?
same herequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Woei, betakey gewonnen bij de FOK!games prijsvraag.
Nu meteen maar even de client downloaden dan.
dan weet ik voldoende, thanks =Dquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:13 schreef Jegorex het volgende:
Bij mij ziet de launcher er zo uit:
[ afbeelding ]
Als je in de settings instelt dat je in EU zit staat er dus (North America) achter, maar hij werkt gewoon als een EU client
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |