wat k vermoed is idd nog een patch voor de open beta zodat we de laatste bugs voor de release eruit kunne halen. achja, we zien het welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja hangt er van af, misschien speel je wel de beta versie van 1.5?
Twitter ftw \o/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:15 schreef Jegorex het volgende:
Op de live stream zeiden ze een minuut geleden dat de open beta volgende week bekend gemaakt word.
Ik maak me geen zorgen om Aion.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
TVP. Ik ben van plan om dit te gaan spelen, alleen ben ik bang dat het na een x aantal maandjes dood gaat net zoals AoC en Warhammer. Maar eigenlijk geen zorgen aangezien L2.
Klopt, namelijk 3.5 miljoen subscripties alleen al in Korea.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:01 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Aion.
NCsoft heeft Aion al bijna een jaar online in Korea en omstreken. Daar is het erg succesvol en hebben ze al een paar upgrades gehad.
Aion kan hier dus profiteren van de kennis die ze daar hebben opgedaan met het spel en we krijgen meteen de nieuwste versie.
anders heb je Wehkamp nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:56 schreef Beenham het volgende:
iemand een idee hoelang die pre purchase pakketten nog op de NCsoft store staan ? ( de digital CE dan van 59.99)
heb geld overgeschreven van mn bankrekening naar Paypal maar dat is pas voor maandag of dinsdag erop , en ik wil niet langs de pre-purchase boot vallen
Moet je een nieuwe client downloaden wil je de OB kunnen spelen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:39 schreef Laviathan het volgende:
Bah, 9.1GB download voor the OB client...
Waarom had ik ook alweer m'n CB client gedumpt...
Het zal ook wel mogelijk worden om via de patcher the upgraden, maar als iedereen dat doet zal de patch server van NCsoft het niet aan kunnen net zoals tijdens de laatste closed beta'squote:Jegorex schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:36:
Er zijn 2 officiële torrents online gekomen waarmee je de client kunt download/updaten.
Iedereen die de closed beta client nog geinstalleerd heeft en de client alleen wil updaten kan hier de torrent vinden, of ze kunnen hier de patch op FilePlanet vinden.
De mensen die nog geen client hebben kunnen de torrent voor de complete client hier downloaden, of ze kunnen hem hier op FilePlanet downloaden.
Dit is versie 1.5.0.1 oftewel de open beta versie
De downloads werken zowel voor de EU als de US versie.
Op dit moment ben ik de update aan het downloaden via de torrent, dit is een 3GB zip file.
w00t?! ik kom niet boven de 300 Kbps uit met die torrent -_-'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef jslavenburg het volgende:
Damn, 3gb Patch. Nouja, mijn Aion is toch een beetje raar, download hem wel opnieuw met 3mb/s
idd, OB is pas volgende week anyway x)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn torrent gaat niet harder dan 200KB/s. De update dan he. Nou ja ik doe het vanavond wel ofzo, tijd zat.
ah, op die fiets...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef jslavenburg het volgende:
600 kb/s nu via fileplanet, maar ik bedoelde met die 3mb/s dat ik dat kan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |