idd, gewoon afleverenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Raar verhaal. Ze moeten helemaal niet kijken of de naam overeen klopt met het adres.
ik ben wel blij dat ik er niet meer werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef WallOfStars het volgende:
Schijnbaar was deze mederwerker erg gemotiveerd en goed in zijn werk......
klote hommels daaro....
lol kan ik me voorstellen.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik er niet meer werk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
lol kan ik me voorstellen.....
Gemotiveerd wel. Goed nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef WallOfStars het volgende:
Schijnbaar was deze mederwerker erg gemotiveerd en goed in zijn werk......
klote hommels daaro....
hier op de zaak krijg ik vaak brieven voor alphen aan den rijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:39 schreef Xeron het volgende:
Van brieven niet bezorgen hebben ze de laatste tijd ook een handje heb ik gemerkt met brieven welke ik stuur vanuit mn bedrijf, toch wel een aantal van de mensen ontvangt de brief gaar weg niet!En daar betaal je dan nog 44ct + verdere kosten voor
![]()
nouja volgens de klanten service wel...quote:
mag ook vooral niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:40 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
nouja volgens de klanten service wel...
wat moeten we dan doen?? .... OP HET POSTKANTOOR NEER PLEUREN DAN HAAL IK EM DAARWEL OP ROBOTJE!!!
denken wordt niet gewaardeerd daar...volgens mij
Nope geen briefje in de bus what so ever.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:51 schreef Biancavia het volgende:
Dus ze zijn überhaupt niet eens aan de deur geweest?
checked adres.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:51 schreef Flashwin het volgende:
volgens mij vertelt TS niet het hele verhaal, want dit is iets te vaag. Waarschijnlijk heeft hij een fout adres oid doorgegeven bij zijn bestelling.
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen. TNT kijkt niet naar de naam, alleen naar het adres. Ze hebben bedoeld dat het adres onbekend is; je hebt dus een foutje gemaakt bij het invullen van het adres.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef WallOfStars het volgende:
Volgens TNT ben ik onbekend op dat adres.
Ja. 2 cijfertjes van de postcode omgedraaid oid. Dat kun je zelfs na 10x nakijken nog niet doorhebben omdat je gewoon gewend bent aan dat ding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:51 schreef Flashwin het volgende:
volgens mij vertelt TS niet het hele verhaal, want dit is iets te vaag. Waarschijnlijk heeft hij een fout adres oid doorgegeven bij zijn bestelling.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik er niet meer werk
Misschien heeft je PC boer een foute adres sticker geprintquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:54 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
checked adres.....
nee is toch echt correct.
tja dat kan ik niet uitsluiten....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:59 schreef Negative_Feedback het volgende:
[..]
Misschien heeft je PC boer een foute adres sticker geprint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |