Idem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:03 schreef Joene het volgende:
Om mijn vrouw nou om kwart over 9 naar bed te laten gaan omdat ik doodmoe ben vind ik ook nogal wat.
Omdat ik niet zo wil eindigen als de verschillende 20 jaar getrouwde mensen die ik om me heen zie. Langs elkaar levende mensen die toevallig afentoe naast elkaar in een bed liggen.quote:
En dat is afhankelijk van hoe laat je naar bed gaat saampjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef GI het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo wil eindigen als de verschillende 20 jaar getrouwde mensen die ik om me heen zie. Langs elkaar levende mensen die toevallig afentoe naast elkaar in een bed liggen.
Nee, niet van hoe laat je saampjes naar bed gaat. Maar het feit dat je gewoon samen naar bed gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat is afhankelijk van hoe laat je naar bed gaat saampjes?.
Dat is nou zo een uurtje of 6 te weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:09 schreef TALIN het volgende:
vanacht 1,5 uur geslapen...
Oh nee, ik vind het niet raar hoor, helemaal niet. Maar om er een 'regel' van te maken is ook weer zowat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, niet van hoe laat je saampjes naar bed gaat. Maar het feit dat je gewoon samen naar bed gaat.
Maar, he. Niet iedereen hoeft mijn mening te delen. Ik vind het raar dat mensen niet bij elkaar in slaap willen vallen, jij vind het raar dat ik dat iedere avond wil doen. Vinden we elkaar gewoon lekker raar.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef TALIN het volgende:
daarnaast zag ik net in een flits een blonde krullebol....
Dezelfde reden als waarom ik die aanhalingstekens meegenomen heb in mijn post hierboven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:11 schreef GI het volgende:
Waarom denk je dat het woordje tussen die aanhalingstekens stond ?
Wij hebben geloof ik alleen 'regels' omtrent Anna enzo. Maar da's meer om ritme en structuur te kunnen bieden dan wat anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:13 schreef Joene het volgende:
Naja ieder zijn ding toch
Ik zit me net te bedenken of ik uberhaupt 'regels' heb afgesproken met mijn vrouw
Same here. En we gaan eigenlijk altijd samen slapen als we bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Regels, nueh alles werkt redelijk vanzelfsprekend eigenlijk.
Lekker he lieverd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. En we gaan eigenlijk altijd samen slapen als we bij elkaar zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Yppy lekkerdingquote:
Gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |