abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52552168
Fipo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52552186
Om mijn vrouw nou om kwart over 9 naar bed te laten gaan omdat ik doodmoe ben vind ik ook nogal wat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_52552207
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:03 schreef Joene het volgende:
Om mijn vrouw nou om kwart over 9 naar bed te laten gaan omdat ik doodmoe ben vind ik ook nogal wat.
Idem.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_52552221
Meestal gaan we wel samen slapen, behalve als ik weer eens ergens ben blijven plakken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:05:44 #5
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_52552234
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

En de logica daarachter is...?
Omdat ik niet zo wil eindigen als de verschillende 20 jaar getrouwde mensen die ik om me heen zie. Langs elkaar levende mensen die toevallig afentoe naast elkaar in een bed liggen.

Als ik om 21:15 moe ben pleur ik wel een uurtje in slaap op de bank om vervolgens gewoon lekker burgelijk rond een uurtje of 23.00 samen naar bed te gaan
pi_52552257
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef GI het volgende:

[..]

Omdat ik niet zo wil eindigen als de verschillende 20 jaar getrouwde mensen die ik om me heen zie. Langs elkaar levende mensen die toevallig afentoe naast elkaar in een bed liggen.
En dat is afhankelijk van hoe laat je naar bed gaat saampjes? .
pi_52552289
Normaal gesproken ga ik ook zo rond 23 uur naar bed .

maar er zijn dagen zeker nu , met verhuizen enzo dat ik gewoon heel erg moe ben.
en dan ga ik dus gewoon lekker slapen. Op de bank zou een optie zijn maar met mijn gesnurk wil ik ook een ander zijn tv niet bederven zegmaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:08:33 #8
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_52552292
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dat is afhankelijk van hoe laat je naar bed gaat saampjes? .
Nee, niet van hoe laat je saampjes naar bed gaat. Maar het feit dat je gewoon samen naar bed gaat.
Maar, he. Niet iedereen hoeft mijn mening te delen. Ik vind het raar dat mensen niet bij elkaar in slaap willen vallen, jij vind het raar dat ik dat iedere avond wil doen. Vinden we elkaar gewoon lekker raar.
pi_52552307
vanacht 1,5 uur geslapen...
My god is the sun!
pi_52552333
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:09 schreef TALIN het volgende:
vanacht 1,5 uur geslapen...
Dat is nou zo een uurtje of 6 te weinig.
pi_52552360
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef GI het volgende:

[..]

Nee, niet van hoe laat je saampjes naar bed gaat. Maar het feit dat je gewoon samen naar bed gaat.
Maar, he. Niet iedereen hoeft mijn mening te delen. Ik vind het raar dat mensen niet bij elkaar in slaap willen vallen, jij vind het raar dat ik dat iedere avond wil doen. Vinden we elkaar gewoon lekker raar.
Oh nee, ik vind het niet raar hoor, helemaal niet. Maar om er een 'regel' van te maken is ook weer zowat.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:11:44 #12
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_52552375
Waarom denk je dat het woordje tussen die aanhalingstekens stond ?
pi_52552379
daarnaast zag ik net in een flits een blonde krullebol....
My god is the sun!
pi_52552397
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef TALIN het volgende:
daarnaast zag ik net in een flits een blonde krullebol....
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_52552400
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:11 schreef GI het volgende:
Waarom denk je dat het woordje tussen die aanhalingstekens stond ?
Dezelfde reden als waarom ik die aanhalingstekens meegenomen heb in mijn post hierboven?
pi_52552418
Naja ieder zijn ding toch

Ik zit me net te bedenken of ik uberhaupt 'regels' heb afgesproken met mijn vrouw
pi_52552449
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:13 schreef Joene het volgende:
Naja ieder zijn ding toch

Ik zit me net te bedenken of ik uberhaupt 'regels' heb afgesproken met mijn vrouw
Wij hebben geloof ik alleen 'regels' omtrent Anna enzo. Maar da's meer om ritme en structuur te kunnen bieden dan wat anders.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:15:35 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52552453
Regels, nueh alles werkt redelijk vanzelfsprekend eigenlijk.

Enige echte afspraak is dat ik in principe nooit verantwoordelijk ben voor het verzorgen van de dieren, gewoon omdat het haar beesten zijn. Uiteraard doe ik wel eens iets, gewoon puur uit aardig zijn (jaja, kan ik ook ) maar het zou voor mij nooit een verplichting worden.
Get woke, go broke!
pi_52552608
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Regels, nueh alles werkt redelijk vanzelfsprekend eigenlijk.
Same here. En we gaan eigenlijk altijd samen slapen als we bij elkaar zijn. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:24:48 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52552674
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef Misstique het volgende:

[..]

Same here. En we gaan eigenlijk altijd samen slapen als we bij elkaar zijn. .
Lekker he lieverd? .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get woke, go broke!
pi_52552715
Joene! Of mag dat niet meer nu je bent?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52552792
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:
Joene! Of mag dat niet meer nu je bent?
Yppy lekkerding Tuurlijk wel
pi_52552948
Ik heb vrij weinig slaap nodig en mijn geliefdes tot nu toe niet. Dus ik ga altijd later slapen. Ik zie het probleem niet zo.

Mannen die met 5 uur slaap toe kunnen zijn nu eenmaal moeilijk te vinden. En ik val gewoon op zwakke vogeltjes
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_52553149
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Yppy lekkerding Tuurlijk wel
Gelukkig. Kan ik weer gerustgesteld gaan werken. Tot ooit!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:57:31 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52553415
Niemand meer smeuige verhalen verder? .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: