Heb ik ook, maar 'MSN Messenger' trekt meer views denk ik. En je weet, alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:35 schreef zarGon het volgende:
Neem Windows Live Messenger.
Is toch uitermate bagger, in MSN kan je gewoon ctrl+c / ctrl+v doen. Werkt puik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:40 schreef Malebolgia het volgende:
Of gebruik speedyshare / yousendit / megaupload / rapidshare en de likes. Is ook nog eens veel sneller.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:36 schreef Morwen het volgende:
Melden dat je iets gaat sturen misschien? Roep ook maar wat.![]()
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:36 schreef Morwen het volgende:
Melden dat je iets gaat sturen misschien? Roep ook maar wat.![]()
Huilen is ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal
En dat is ranzig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:44 schreef zarGon het volgende:
Microsoft heeft een nieuw sterk staaltje techniek daarvoor ontwikkeld: "Sharing folders.", [afbeelding].
Als je iets verstuurt, krijgt de ander zo'n melding te zien met accepteren/opslaan/weigeren. Maar ik bedoel dus dat die andere persoon die melding gewoon niet krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huilen is ook weer niet nodigIk heb Live messenger en daar staat het gewoon bovenaan erbij......zal het idd wel niet snappen dan.
Owke, dat heb ik nooit dus vandaar dat ik hem niet snaptequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je iets verstuurt, krijgt de ander zo'n melding te zien met accepteren/opslaan/weigeren. Maar ik bedoel dus dat die andere persoon die melding gewoon niet krijgt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huilen is ook weer niet nodigIk heb Live messenger en daar staat het gewoon bovenaan erbij......zal het idd wel niet snappen dan.
Heb je ook wel eens dat je ineens niet kan lezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Owke, dat heb ik nooit dus vandaar dat ik hem niet snapte![]()
Herkenbaar, alleen bij lange gesprekken. Gewoon ff venster sluitenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:56 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb soms dat de pagina blijft stilstaan (dus niet vanzelf naar beneden scrolt), ondanks dat iemand wel berichten aan het versturen is. Denk ik 'waar blijft dat antwoord nou?', zijn we al 10 regels verder
hey einstein, wat bedoel je hiermee???quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maarja 7.5 > Live
Dat je om 7:50 beter TV kan kijken die niet live zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:18 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
hey einstein, wat bedoel je hiermee???
beter zegt ie dat meteen. Hier snap ik trouwens nog niets vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je om 7:50 beter TV kan kijken die niet live zijn.
Zucht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:26 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
beter zegt ie dat meteen. Hier snap ik trouwens nog niets van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |