twee mensen zijn nog wel te verbergen maar drie gaat al een stuk lastiger.
maar is dat nou juist niet het hele idee van BB?????
hebben ze het trouwens wel veilig gedaan. Condooms waren er wel genoeg.......
dit wil iedereen zien, maar waar blijven de reacties?? of is iedereen met iets anders bezig *wink wink*
ikke ech nie hoo'hr..
------
reactie Sabine: "aaaaaaaahhh waaahhh lieeeeeefff"
"AAAaaaaaahhhhhhh wat klein, eeeuuuhhh... Lief !!!!"
Als het inderdaad gebeurt is dan kan Bart met opgeheven hoofd het huis verlaten!
------------------
Kwootje van Willem:
Sabine kan alleen de mooie spleet uithangen!
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 17 Oktober 1999).]
Ja ... dat was het vast.
quote:
op 10-17-1999 om 07:22 PM schreef DizzY het volgende:
Wat ik me nou weer afvraag he, dat geknisper op de achtergrond....was dat nou een condoom of een onder het bed gevonden oud zakje chips dat niemand mocht zien?? :-))
Ik hou het op een Femidom; herinner me de STER-reclame voor dit vrouwencondoom nog goed: "...in het begin knispert het als een boterhamzakje..."
'Nuff said...
Dus.
1. Krikken
2. Krikken
3. Krikken
ZE WAREN AAN HET KRIKKEN.
Kunnen we er dan nu over ophouden!
quote:
op 10-17-1999 om 07:11 PM schreef penta het volgende:
Zo te horen was Sabientje aardig aan het kreunen dus als we op het geluid afgaan dan kan je best wel eens gelijk hebben. Alleen verdomd lullig dat die andere camera in de slaapkamer niet werd gebruikt want die stond in de riching van het gezicht van sabine dus hadden we het gerucht makkelijk kunnen bevestigen.
Ik denk dat we aan Bart zijn gezicht meer hadden gehad. wat zal hij blij zijn alstie eindelijk heeft mogen roeren in dat potje van Sabine.
De opluchting hadden we dan zeker van zijn gezicht af kunnen lezen.
Had niemand er last van dat er toch een soortement grens overschreden werd?
Ik bedoel niet de sex zelf, maar het feit dat 1 miljoen Nederlanders er naar keken en zij er totaal geen weten van hadden hoe dat uitgezonden zou worden? Dat het uitgezonden zou worden, konden zij echt wel weten maar de manier waarop....da's voor hun maar gissen.
Ik had zoiets van: "wow..this is freakin' scary."
Kan ook komen omdat ik de Truman Show gehuurd heb en .... that was sick.
V. kan behoorlijk wat ideetjes opdoen.
Wellicht in 2000 BB2 waarbij we 30 jaar naar het leven van een John Doe kunnen kijken.
Daar zag ik ook al mensen die op eea manier de show in wilden komen. Een gozer zat in een groot kerstcadeaupak voor Truman en ik zag ook nog een parachutist. Hey Williprut....
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 17 Oktober 1999).]
Sabine zal wel gek zijn. "Het" is juist wat ze heeft om Bart aan het lijntje te houden, dus 'dat' zal ie nooit krijgen. Het is een meid van de wereld, die kan best een tijdje zonder en zal zeker niet door de knieën gaan (!) voor Bart.
Wat is er dan wel gebeurd??
Scenario 1: Een grapje.
Sabine wil V en de Nederlandse kijkers effe lekker maken en spreekt met Bart af om onder de dekens te gaan hijgen en puffen. Wie het laatst lacht, lacht het best.
Scenario 2: Gefoezel
Inderdaad er is wat heen en weer gefoezeld onder dat dekbed, maar Sabine laat het niet zo ver komen dat Bart de condoompies nodig heeft. Haar reden: een beetje gefoezel is altijd lekker.
Scenario 3: Er werd geneukt (zeer onwaarschijnlijk scenario)
Waarom? Sabine gaat Bart nomineren en gaat er van uit dat hij over een week weg is. Dus ze dacht: nog ff snel proeven voordat mijn maatje weg is. Ze is nu toch van plan Mona te betrekken in haar evil game.
Welk scenario heeft uw voorkeur?
Of zijn er nog andere scenarios (en wat is dan de achterliggende gedachtengang van Sabine.)?
Laat het ff weten.
De oplettende kijkers onder ons hebben gezien dat het huis schoongemaakt moest worden en dat het echt goed moest gebeuren, zoals gezegd werd moest het overal gebeuren zelfs op de slaapkamers !!
Ik ben dus van mening dat Bart zijn schoonmaak taak zeer serieus heeft genomen en zelfs in de meest afgelegen hoekjes (holletjes) heeft gekeken !!
Dus nix wippen/krikken, gewoon een huishoudelijke taak, zelfs de zooi die hij daar in dat holletje tegen kwam heeft ie in een piepklein plastic zakje opgevangen heb ik vernomen......
Sabine "het is alleen maar voor the time being"...
quote:
Scenario 1: Een grapje.
Sabine wil V en de Nederlandse kijkers effe lekker maken en spreekt met Bart af om onder de dekens te gaan hijgen en puffen. Wie het laatst lacht, lacht het best.
quote:
Scenario 2: Gefoezel
Inderdaad er is wat heen en weer gefoezeld onder dat dekbed, maar Sabine laat het niet zo ver komen dat Bart de condoompies nodig heeft. Haar reden: een beetje gefoezel is altijd lekker.
quote:
Scenario 3: Er werd geneukt (zeer onwaarschijnlijk scenario)
Waarom? Sabine gaat Bart nomineren en gaat er van uit dat hij over een week weg is. Dus ze dacht: nog ff snel proeven voordat mijn maatjeweg is. Ze is nu toch van plan Mona te betrekken in haar evil game.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 17 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |