abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201897
Waren ze nou aan het krikken (Bartje en Sabbel), of leek het maar zo?
Lekker achtergrondmuziekje wel...
pi_201898
Zo te horen was Sabientje aardig aan het kreunen dus als we op het geluid afgaan dan kan je best wel eens gelijk hebben. Alleen verdomd lullig dat die andere camera in de slaapkamer niet werd gebruikt want die stond in de riching van het gezicht van sabine dus hadden we het gerucht makkelijk kunnen bevestigen.

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_201899
Misschien waren ze aan het droogoefenen... lijkt me toch lastig als Maurice opeens je "concentratie" komt verstoren ... Go Maurice! heeft je moeder je niet geleerd eerst te kloppen? ... HOERA VOOR DE MOEDER VAN MAURICE !
pi_201900
Maurice krijgt niet genoeg aandacht van Karin dus dacht bij Bart en Sabine een graantje mee te pikken. Helaas voor hem ging dit niet door en pakte hij maar een aantal cd's.

twee mensen zijn nog wel te verbergen maar drie gaat al een stuk lastiger.

pi_201901
over plaatsvervangende schaamte gesproken!!!

maar is dat nou juist niet het hele idee van BB?????

hebben ze het trouwens wel veilig gedaan. Condooms waren er wel genoeg.......

pi_201902
Wat ik me nou weer afvraag he, dat geknisper op de achtergrond....was dat nou een condoom of een onder het bed gevonden oud zakje chips dat niemand mocht zien?? :-))
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  zondag 17 oktober 1999 @ 19:23:00 #7
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_201903
ik dacht te horen dat ze echt bezig waren hoor

dit wil iedereen zien, maar waar blijven de reacties?? of is iedereen met iets anders bezig *wink wink*

ikke ech nie hoo'hr..

------
reactie Sabine: "aaaaaaaahhh waaahhh lieeeeeefff"

pi_201904
De reactie van Sabine op het moment dat ze de pielemuis van Bart voor het eerst ziet.

"AAAaaaaaahhhhhhh wat klein, eeeuuuhhh... Lief !!!!"

pi_201905
Er komt allemaal wild vlees uit!

zondag 17 oktober 1999 @ 19:34:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_201906
Zou ze d'r irritatiegrens bereikt hebben!

Als het inderdaad gebeurt is dan kan Bart met opgeheven hoofd het huis verlaten!
------------------
Kwootje van Willem:
Sabine kan alleen de mooie spleet uithangen!

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 17 Oktober 1999).]

pi_201907
Waarschijnlijk is dat stukkie wildvlees bij Bart een restant van een operatie.
  zondag 17 oktober 1999 @ 19:38:00 #12
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_201908
Wat maakt iedereen zich druk, laat die twee lekker. Slim bekeken trouwens iedereen druk bezig in de kamer hun in de slaapkamer.Flauw van maurice om zo binnen te komen en dan niks te zeggen maar ja hij weet niet beter hij zegt namelijk nooit iets
pi_201909
Laat die twee lekker... ja, om 19:00 straks, kunnen alle kindertjes iets leukers zien dan sesamstraat.
pi_201910
Neeh joh...het was gewoon iemand van V die onder het dekbed met een zwabber aan het bewegen was...(flipping hair).

Ja ... dat was het vast.

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_201911
quote:
op 10-17-1999 om 07:22 PM schreef DizzY het volgende:
Wat ik me nou weer afvraag he, dat geknisper op de achtergrond....was dat nou een condoom of een onder het bed gevonden oud zakje chips dat niemand mocht zien?? :-))

Ik hou het op een Femidom; herinner me de STER-reclame voor dit vrouwencondoom nog goed: "...in het begin knispert het als een boterhamzakje..."

'Nuff said...

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_201912
Ze waren wel degelijk aan het krikken.
Het is gewoon een kwestie van kans berekenen.
Deze kansberekening kun je los laten op de volgende vraag: waren ze een goed gesprek aan het voeren of waren ze aan het krikken.
1. aan de geluiden te horen is de kans groter dat de aan het krikken waren.
2. gezien de bezetting/beligging van het bed is de kans groter dat ze lagen te krikken. Bart lag op Sabine, Sabine had de benen wijd uit elkaar en Bart lag daar precies tussen in. Dat kun je prima zien als je kijkt naar het dekbed.
3. gezien de houding van Bart was de kans groter dat ze lagen te krikken. Bart leunde flink op zijn armen. Zo stak hij een flink stuk boven Sabine uit. Met het midden van zijn lichaam lag hij op Sabine.

Dus.
1. Krikken
2. Krikken
3. Krikken

ZE WAREN AAN HET KRIKKEN.

Kunnen we er dan nu over ophouden!

May I have your votes please
pi_201913
Hopelijk kan kijkend Nederland deze anti-climax snel verwerken. Zo niet, dan zijn er altijd nog RIAGG's. We kregen de sjoelbak in beeld met alles dropendran en wat blijkt: we zijn verwende voyeurs! Iedereen doet 'het'(als het een beetje meezit), maar wat is en blijft het spannend om anderen bezig te zien en daar het nodige commentaar op te kunnen leveren. Yes, dit is 2000!
To want, and to want and not to have ...

zondag 17 oktober 1999 @ 21:11:00 #18
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_201914
quote:
op 10-17-1999 om 07:11 PM schreef penta het volgende:
Zo te horen was Sabientje aardig aan het kreunen dus als we op het geluid afgaan dan kan je best wel eens gelijk hebben. Alleen verdomd lullig dat die andere camera in de slaapkamer niet werd gebruikt want die stond in de riching van het gezicht van sabine dus hadden we het gerucht makkelijk kunnen bevestigen.

Ik denk dat we aan Bart zijn gezicht meer hadden gehad. wat zal hij blij zijn alstie eindelijk heeft mogen roeren in dat potje van Sabine.
De opluchting hadden we dan zeker van zijn gezicht af kunnen lezen.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_201915
Yah, inderdaad 2000...

Had niemand er last van dat er toch een soortement grens overschreden werd?
Ik bedoel niet de sex zelf, maar het feit dat 1 miljoen Nederlanders er naar keken en zij er totaal geen weten van hadden hoe dat uitgezonden zou worden? Dat het uitgezonden zou worden, konden zij echt wel weten maar de manier waarop....da's voor hun maar gissen.

Ik had zoiets van: "wow..this is freakin' scary."

Kan ook komen omdat ik de Truman Show gehuurd heb en .... that was sick.
V. kan behoorlijk wat ideetjes opdoen.
Wellicht in 2000 BB2 waarbij we 30 jaar naar het leven van een John Doe kunnen kijken.

Daar zag ik ook al mensen die op eea manier de show in wilden komen. Een gozer zat in een groot kerstcadeaupak voor Truman en ik zag ook nog een parachutist. Hey Williprut....

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 17 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_201916
Ik vond het spooky. Ik had zo iets van 'dit wil ik niet zien', maar ik zat wel te kijken. En nu zit ik er op Internet over na te kaarten. Ik vond het genant om (tijdens mijn avondeten) op televisie een bewegende deken onder luid gekreun van Sabine te zien bewegen. Tegelijkertijd had ook wel een close up van Bart zijn smoel willen zien toen hij uit die slaapkamer stapte.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zondag 17 oktober 1999 @ 21:33:00 #21
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_201917
We kennen Sabine nu toch al een tijdje, dus je weet No way Jose (of Bart in dit geval).
Natuurlijk hebben die het niet gedaan.

Sabine zal wel gek zijn. "Het" is juist wat ze heeft om Bart aan het lijntje te houden, dus 'dat' zal ie nooit krijgen. Het is een meid van de wereld, die kan best een tijdje zonder en zal zeker niet door de knieën gaan (!) voor Bart.

Wat is er dan wel gebeurd??

Scenario 1: Een grapje.
Sabine wil V en de Nederlandse kijkers effe lekker maken en spreekt met Bart af om onder de dekens te gaan hijgen en puffen. Wie het laatst lacht, lacht het best.

Scenario 2: Gefoezel
Inderdaad er is wat heen en weer gefoezeld onder dat dekbed, maar Sabine laat het niet zo ver komen dat Bart de condoompies nodig heeft. Haar reden: een beetje gefoezel is altijd lekker.

Scenario 3: Er werd geneukt (zeer onwaarschijnlijk scenario)
Waarom? Sabine gaat Bart nomineren en gaat er van uit dat hij over een week weg is. Dus ze dacht: nog ff snel proeven voordat mijn maatje weg is. Ze is nu toch van plan Mona te betrekken in haar evil game.

Welk scenario heeft uw voorkeur?
Of zijn er nog andere scenarios (en wat is dan de achterliggende gedachtengang van Sabine.)?
Laat het ff weten.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:38:00 #22
380 Lucky
FOK!member
pi_201918
Hmm ik denk dat het beeld wat wij vanavond met z'n alleen hebben mogen aanschouwen niets met wippen/krikken te maken heeft gehad.

De oplettende kijkers onder ons hebben gezien dat het huis schoongemaakt moest worden en dat het echt goed moest gebeuren, zoals gezegd werd moest het overal gebeuren zelfs op de slaapkamers !!

Ik ben dus van mening dat Bart zijn schoonmaak taak zeer serieus heeft genomen en zelfs in de meest afgelegen hoekjes (holletjes) heeft gekeken !!

Dus nix wippen/krikken, gewoon een huishoudelijke taak, zelfs de zooi die hij daar in dat holletje tegen kwam heeft ie in een piepklein plastic zakje opgevangen heb ik vernomen......

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  zondag 17 oktober 1999 @ 21:39:00 #23
572 Sniper
Gull Catcher
pi_201919
Er werd gewoon flink geneukt. En zo hoort het ook na 4 weken onthouding. Gefeliciteerd Bart-boy!

Sabine "het is alleen maar voor the time being"...

pi_201920
quote:

Scenario 1: Een grapje.
Sabine wil V en de Nederlandse kijkers effe lekker maken en spreekt met Bart af om onder de dekens te gaan hijgen en puffen. Wie het laatst lacht, lacht het best.

Zulke kreuntjes maak je niet voor de grap. Als ze zeker wist dat het werd uitgezonden zou ze ze wellicht hebben ingehouden. Wie wil er nou kreundend op de buis? Ik denk geen grapje met Bart. Zou Bart de lol toch ook niet van inzien?

quote:

Scenario 2: Gefoezel
Inderdaad er is wat heen en weer gefoezeld onder dat dekbed, maar Sabine laat het niet zo ver komen dat Bart de condoompies nodig heeft. Haar reden: een beetje gefoezel is altijd lekker.

Ja, ik denk dat dit 'm is, Big Papa. Maar degene die ervaring hebben met gefoezel weten het dat van het een in het ander kan overvloeien.

quote:

Scenario 3: Er werd geneukt (zeer onwaarschijnlijk scenario)
Waarom? Sabine gaat Bart nomineren en gaat er van uit dat hij over een week weg is. Dus ze dacht: nog ff snel proeven voordat mijn maatje weg is. Ze is nu toch van plan Mona te betrekken in haar evil game.

Ehm ... Bart nomineren en toch eerst even proeven? zo wil ze vast niet te kijk staan. Nee, dan het nog eerder gewoon uit lust voor de camera's doen.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 17 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zondag 17 oktober 1999 @ 21:45:00 #25
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_201921
Zullen we donderdag Bart zijn broertje wel in de uitzending hebben. 'k ben benieuwd of Rolf aan hem vraagt of Bart weleens last heeft van impotentie?
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')