Word nigga.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Koewam het volgende:
Alsof mij dat een tering kan schelen.
Dat is het eerste beste zoekresultaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Hephaistos. het volgende:
En dan specifiek aan de Slowaakse versie?
dat je op start moet drukken, en dan uitschakelen moet aanklikken en vervolgens die grot van je uitgaanquote:
Jij hebt op dit tijdstip zonlicht? Waar woon je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef Apfel. het volgende:
[..]
dat je op start moet drukken, en dan uitschakelen moet aanklikken en vervolgens die grot van je uitgaan
ps kijk uit voor t zonlicht
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef Apfel. het volgende:
[..]
dat je op start moet drukken, en dan uitschakelen moet aanklikken en vervolgens die grot van je uitgaan
ps kijk uit voor t zonlicht
Dat heb ik ook regelmatig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef index.html het volgende:
Offtopic, maar net zo boeiend:
Ik las laatst een boek (zo'n ding met een kaft en papier) en ik miste de CTRL+F functie![]()
En als je niet kunt winnen roep je slotje!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef McKillem het volgende:
En als iemand in een discussie ergens anders over begint ben ik geneigt te zeggen dat hij offtopic gaat. (echwaar)
Dat dan weer net niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als je niet kunt winnen roep je slotje!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig.
En als iemand in een discussie ergens anders over begint ben ik geneigt te zeggen dat hij offtopic gaat. (echwaar)
Net zoals die woordjes die je online gebruikt als: Rofl, en lol in het echt leven zeggen als er iets grappigs is.
Dat je te veel achter je pc zitquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:49 schreef McKillem het volgende:
...denk ik automatisch aan:
[afbeelding]
Klacht:
Als iemand "ik word...." in een regel neerzet......denk ik automatisch aan: (zie plaatje)
Wat wil dat zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |