Maar nee hoor, het was niet down.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
FOK! heeft meer last van Down dan de gemiddelde TBS patient.
Klopt ie beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
FOK! heeft meer last van Down dan de gemiddelde TBS patient. josti band.
En dan FOK! de schuld gevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb ook een bagger laptop
Maar hij gaf ene database fout ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dan FOK! de schuld geven![]()
foei toch
Ligt aan de ODBC connectie die jij hebt op je laptop.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar hij gaf ene database fout ofzo
O ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan de ODBC connectie die jij hebt op je laptop.
Planetquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets van gemerkt. En ik heb toch flink geFOK!t vandaag.
Je hebt zeker Chello?
als je met odbc doelt op de connectie tussen het forum en de database , dan heb je het fout... aangezien die connectie intern afgehandelt wordt en je als gebruiker aleen maar een stuk html code voor je bakkes krijgt die je browser in een mooi geheel omzetquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan de ODBC connectie die jij hebt op je laptop.
Inderdaad, ik had even last van epilepsie. Even voor het compleet maken van mijn vorige post, wat dus achter mijn post hoort te staan: "quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef amvrosios het volgende:
[..]
als je met odbc doelt op de connectie tussen het forum en de database , dan heb je het fout... aangezien die connectie intern afgehandelt wordt en je als gebruiker aleen maar een stuk html code voor je bakkes krijgt die je browser in een mooi geheel omzet
je hebt een edit knopje hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had even last van epilepsie. Even voor het compleet maken van mijn vorige post, wat dus achter mijn post hoort te staan: ". "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |