Nomineren dat hijgkonijn!
quote:
op 10-17-1999 om 07:40 PM schreef misterDre het volgende:
Willem doet vandaag het woord voor mij.
ik ben het helemaal met je eens!!
vooral je kwoot is toppie
quote:
op 10-17-1999 om 07:22 PM schreef Moor het volgende:
Uit de TV-uitzending van zondagavond (net voorbij) blijkt duidelijk dat:
VOO het kijkers-publiek in ieder geval wil polariseren tov. Sabine: er worden karakterisering van haar door Ruud en Willem
getoond en haar 'leading on' van Bart in bed wordt in detail getoond, terwijl iedereen weet dat ze het 'for the time being' doet.
Een groot deel van het publiek zal dit negatief beoordelen. Eén van de sturings-methodes van VOO. Message: nomineer Sabine. Tegelijkertijd weer een dosis (amateur-)sex waar Menno Buch nog mee kan concurreren. Tweesnijdend mes dus: kijkcijfers gegarandeerd !
Moor,
inderdaad waren de beelden van Sabine het meest gekleurd. Een scene miste ik eigenlijk: het gesprek met Mona, waarin ze zegt dat Bart maar for the time being is. Daarnaast was de ruzie-met-Karin-scene volgens mij iets langer dan vorige keer: ik kon deze keer nl. heel duidelijk dat Mona de boel aanslingerde, en dat Sabine pas met haar verhaal kwam toen Karin alweer weg wilde lopen.
Alsof ze op dat moment even wakker werd: "nu is het tijd om mijn frustraties eruit te gooien!". En hoppa, daar ging ze.
Bianca was trouwens de enige van de bewoners die (in beeld iig) tegensputterde over de afgedwongen nominaties: "Wie ben ik nou om iemand te nomineren?" (nee, hier gaan we nu even niet op in ).
Verder viel het me op dat Willem zich veel duidelijker durft te uiten dan in het begin, en dat Maurice vaak wel praat, of wil praten, maar zich heel gemakkelijk laat overrulen door de anderen.
MrM
Hoe zien de nominaties eruit? Een veelgestelde vraag de afgelopen tijd?
Op basis van uitgebreid onderzoek in de Topic 'Breng hier je stem uit' deel 1 en deel 2 mogen de volgende nominaties verwacht worden:
1. Sabine 4x
2. Mona 3x
3. Karin 2x
4. Bianca 2x
5. Bart 2x
6. Maurice 2x
7. Willem 0x
8. Ruud 0x
Er kunnen afwijkingen ontstaan in het aantal nominaties maar de analyses wijzen uit dat met name de volgorde (1 tot en met 8) de enige juiste verwachting is.
DUS:
MONA en SABINE worden in ieder geval genomineerd. Misschien komt KARIN er nog bij.
Groet,
The Vote Master
dank je.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 17 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |