Lijkt mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zodra de VS financieel helemaal niets meer kan -en dat zal geen tientallen jaren meer duren- zullen de Amerikanen buiten in de VS vermoedelijk geen tof leven meer hebben.
Dat ookquote:
Als de tanks op zonneenergie gaan rijden misschien wel - maar dat zie ik nog niet gebeurenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
Juist als ze financieel niets meer kunnen zullen ze oorlogen gaan starten om hun toekomst te proberen verzekeren.
Olievelden, strategische handelsplaatsen. Dat soort dingen.
Anarchy.quote:
Dat was de druppel. Eigenlijk vonden al die landen het gewoon gaaf dat ze met modern wapentuig oorlog konden gaan voeren.quote:p.s iemand zei dat de directe oorzaak van WO1 de moord op aartshertog Franz-josef was maar het was op de zoon van Franz-Josef genaamd Troonopvolger en teverzijds aartshertog Franz-ferdinant. Franz-josef was de koning/keizer van Oostenrijk-Hongarije.
Vooral deze is sterk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef WhoTheMan het volgende:
* Er is al erg lang geen groot conflict geweest. WO2 is al een tijdje geleden.[
Ja, inderdaad, in Nederland is de situatie vele malen gevaarlijker dan in de rest van de wereld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Wereldoorlog niet echt. Ik zie hier wel nog een burgeroorlog aankomen in Nederland, in de komende 20 jaren.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, in Nederland is de situatie vele malen gevaarlijker dan in de rest van de wereld.
En net als je denkt dat de ideologieen de wereld uit zijn is daar een Hitler, een Lenin of een Bin Laden. En over vijf jaar kan er net zo goed weer een nieuwe grote ideologie opstaan. Ik denk dat een eventuele derde wereldoorlog net zo goed uit een ideologie voort kan komen als uit iets anders.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Synthesist het volgende:
Er moet wel een nijpend tekort aan grondstoffen, voedsel en water zijn wil er een oorlog komen. De kans dat een ideologie een oorlog uit gaan lokken is minimaal. Communisme is verzwakt, Islam eveneens te verdeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |