quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Maisnon, ik heb hier alle versies van Singstar liggen voor op de Pleesteesjon twee. Zullen we een potje?
Zit ie daar in? Vet! Ja, ik had graag meegezongen, maar een vriendin van m'n zusje neemt singstar altijd mee als ze komt logeren en dan gaan ze heel de avond hetzelfde nummer zingen, dus dan ga ik het stiekem daarmee doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Maisnon, ik heb hier alle versies van Singstar liggen voor op de Pleesteesjon twee. Zullen we een potje?
Op die wat ik heb niet maar met de PlayStation 3 kun je liedjes voor Singstar downloaden, zit 'ie ongetwijfeld bij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zit ie daar in? Vet! Ja, ik had graag meegezongen, maar een vriendin van m'n zusje neemt singstar altijd mee als ze komt logeren en dan gaan ze heel de avond hetzelfde nummer zingen, dus dan ga ik het stiekem daarmee doen
nee, laat je slaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Gewoon slaan!
like dis??!!!1quote:
aaah toe, mag ik dat bij jou doen, eens kijken hoe stil je bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef P8 het volgende:
gewoon een mes tussen die ribben duwen en dan eroverheen pissen.
Dan zijn ze wel stil
Ik zei het ook verkeerd denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef AffenStrudel het volgende:
Die solo is niet zo heul simpel trouwens.
daarvoor moet ik je eerst een geldige reden geven. Anders is het zinloos geweldquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah toe, mag ik dat bij jou doen, eens kijken hoe stil je bent![]()
het tieten lied ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef PrinceLu het volgende:
Kut nou zit dat liedje in mijn hoofd.![]()
Je zou eens iets van kinderen voor kinderen moeten proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |