Picsquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef supersteve het volgende:
btw: ik heb een hele stoere troste oma van 93
ik vind je avatar zo leuk....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef Zens het volgende:
Hihi... moest een keer op een zaterdagochtend (omdat ik toen doordeweeks 5 dagen werkte) een pakketje ophalen bij het Postkantoor. Het hele Postkantoor vol met rollatorsZe hebben de hele week de tijd om naar het postkantoor te gaan, -nee- moeten ze precies allemaal zaterdagochtend.. grrr...
![]()
Dankje!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind je avatar zo leuk....![]()
![]()
![]()
ja weet ik..Franse tekenfilm...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Zens het volgende:
[..]
Dankje!
OT: De film (waar de avatar vandaan komt - Ratatouille - is top!
Veel plezier dan maar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja weet ik..Franse tekenfilm.....ik ga er zaterdag naar toe...
![]()
![]()
![]()
![]()
huh ik dacht gewoon van die pixar unitquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja weet ik..Franse tekenfilm...![]()
Ik vind het wel slim dat ze tien minuten in de portemonnee gaan kijken voor ze in de rij gaan staan. Beter dan andersom.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef supersteve het volgende:
Eens een voorbeeld: Ga je naar de supermarkt, staat er een oud vrouwtje 10 minuten naar haar portemonee te kijken, alvorens 30 minuten in de rij te hebben gestaan.
GeenStijl is verderop kneusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef LENUS het volgende:
Callcenter heauxmeux moeten deaudt
Pardon, waarom ineens die agressie idiootquote:
Ja bijzonder, broodje poep zeg ik jequote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Devlinsect het volgende:
Respect voor de oudere generatie jeweets
Pot, ketel, zwart?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef LENUS het volgende:
![]()
[..]
Pardon, waarom ineens die agressie idioot
Verdienen toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef supersteve het volgende:
Ik heb een zeer hoog respectniveau voor de oudere onder ons, maar het is geven en nemen.
ook lekker... heb je tot je 65ste gewerkt mag je maar 5 jaar vegeteren... nee die grens mag wel op 80quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef PainDivine het volgende:
iedereen boven de 70 verplicht euthaniserenben je meteen van de vergrijzing af
(ben al soepel, eerst lag mijn grens bij 65)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |