Omdat die deksels per lading spullen word gedrukt. Die etiketten komen gewoon in duizendtallen uit de machine.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
En dan staat er "Zie deksel" (oid)
Waarom printen ze de datum niet gewoon achter de zin op het label?
Is het label misschien bedoeld als schatkaart voor de avontuurlijke individuen onder ons?
Het deksel wordt geplaatst op het moment dat het gevuld wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
Is het label misschien bedoeld als schatkaart voor de avontuurlijke individuen onder ons?
Ja maar daar vind niet iedereen het direct.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:10 schreef Da_KlouwN het volgende:
Dan kunnen ze toch ook makkelijk op het deksel drukken "Tenminste houdbaar tot" ipv dit nog eens op het label te printen (kwestie van inkt te sparen)
En dan moet je ipv zwarte inkt, de inktkleur van het label drukken, en extra inkt op de deksel. Nee, slimme oplossingquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:10 schreef Da_KlouwN het volgende:
Dan kunnen ze toch ook makkelijk op het deksel drukken "Tenminste houdbaar tot" ipv dit nog eens op het label te printen (kwestie van inkt te sparen)
Daarom zetten ze een geheugensteuntje op het labelquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar daar vind niet iedereen het direct.
ben jij echt zo dom?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Hoe tien seconden even zelf nadenken een waardeloos topic had kunnen besparen...
En over wie denk je dat dat iets zegt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nounou.
Ik vond 't best 'n goede vraag![]()
Tuurlijk, het antwoord is achteraf bezien heel logisch, maar ik wist het niet. Dat zegt hooguit over mij dat ik me nooit heb verdiept in de verpakking van pindakaas bij de AH, maar of dat nou zo treurig is..quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef xootje het volgende:
[..]
En over wie denk je dat dat iets zegt?
De datum wordt OVER de originele inktkleur van het label gedrukt. Nee, slimme opmerkingquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dan moet je ipv zwarte inkt, de inktkleur van het label drukken, en extra inkt op de deksel. Nee, slimme oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |