Bah.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Moet je je konthaar weghalen viespeuk
ja dat zal er veel mee te maken hebben jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Jij moet beter lezen want je snapt 'm blijkbaar niet..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
O ja, nu zie ik 't. Ik dacht dat 'ie tarrels hadquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:37 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Jij moet beter lezen want je snapt 'm blijkbaar niet..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Je dacht toch niet dat die asielzoeker uit zichzelf weg zou gaan he.
Pleur gewoon je xbox op de plee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef Lyzio het volgende:
Daar word ik toch zo moe van. Zit je lekker te x-boxen of te pc-en of wat dan ook (behalve schijten uiteraard) en je voelt een druk op je darmstelsel. Hét teken om eens goed op porseleinen pot te gaan zitten om een heel leger verteerd voedsel eruit te rammen. Zit je op de pot, komt er helemaal niks. Ga je weer verder waar je mee bezig bent, zelfde aandrang. Dat drie keer, en dan pas d'ruit komen.
Klacht: Keutels die te lui zijn om d'ruit te komen en je alleen maar plagen
En dan in m'n videorecorder schijten zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Pleur gewoon je xbox op de plee.
quote:
Het blijft geen feest...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je wilde hier vast nog een "klik hier voor stormlooptopic toevoegen"
heur mquote:
Ik zwaaide alleen een verbannen user in spé uit...quote:
woarquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef index.html het volgende:
[..]
Ik zwaaide alleen een verbannen user in spé uit...![]()
ik word gevolgdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |