Klopt, dat was in de tijd dat ik daar studeerde. Ik heb wel mijn Propedeuse gehaald en dacht toen, waar ben ik eigenlijk mee bezig. Technische Informatica bij de Haagsche Hoge Schoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:39 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Dan moet je even je profiel aanpassen, daarin staat dat je opleiding hbo is
Euhm, bij mij sloeg mijn bijbaan aan op mijn opleiding, zo kan het ook. Je wil neem ik aan wat affiniteit opdoen voordat je aan het "echte werk" begint.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Mijn bijbaan hoeft ook niet in het voordeel te spreken, dat doet mijn opleiding wel, die gewoon qua niveau en doorgroei mogelijkheden een stuk hoger liggen dan computer nerd.
Mischien huur ik je nog wel eens in![]()
Correctie; je DENKT overal heen te kunnen. Voorlopig ben je nog met je studie bezig. Als je die afgerond heb, mag je je waar maken. Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik kan overal naartoe, de nieuwe olie raffinaderijen in canada, boor platforms, siberie.
En aangezien de tekorten aan operators/technologen de komende jaar alleen maar groeit.
Alleen bij shell pernis hebben ze de komende jaren meer dan 500 mensen nodig met de nodige financiele lokkertjes![]()
![]()
Oftewel ik kan overal komen, maar zal nooit achter een scherm blijven plakken.
Helaas voor jou.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Klopt, dat was in de tijd dat ik daar studeerde. Ik heb wel mijn Propedeuse gehaald en dacht toen, waar ben ik eigenlijk mee bezig. Technische Informatica bij de Haagsche Hoge School![]()
[..]
Euhm, bij mij sloeg mijn bijbaan aan op mijn opleiding, zo kan het ook. Je wil neem ik aan wat affiniteit opdoen voordat je aan het "echte werk" begint.
Maargoed jij praat als een standaard HBO'er. Maar wat jij niet weet is dat je met dat papiertje 0,0 ervaring hebt en je plaats dus zal moeten leren kennen in het bedrijfsleven (laag dus). Hopelijk praat je ook zo groot als je afgestudeerd bent, oh wat zal dat tegenvallen![]()
Veel HBO'ers die ik ook gezien heb, falen ook, omdat werken zo anders is dan school. Die theorie die je op het HBO leert is leuk, maar in de praktijk werkt het net vaak anders. Maargoed, dat leer je allemaal nog wel hoop ik.
En wie weet huur je mij inderdaad in. Op een gegeven moment, ga ik namelijk freelancen. Kost je een hoop centen maar je krijgt wel kwaliteit.
tot zo ver de: "Hoe pareer ik de post van een arrogante HBO kneus"![]()
Ik heb die houding alleen ff hier, tegen jou.quote:Ik zou overigens wat aan je houding doen. Mensen die al werken toen jij nog in de luiers zat, houden niet van mensen die net afgestudeerd zijn en zo hoog van de toren blazen. Je moet je echt gaan bewijzen, en dat doe je niet door alleen het papiertje te halen.
Het is dat je zelf begint over het feit dat jij HBO doet. Als ik kijk naar je manier van praten, zou ik het eerder in de richting van iets anders zoeken. Kortom: Voor iemand die pretendeert een bepaald niveau te hebben, laat jij aardig wat steken vallen.quote:Ik heb die houding alleen ff hier, tegen jou.
Omdat jij zo'n iritante computer nerd bent die met een gare versje grappig denkt te zijn.
Heerlijk om daar op te reageren
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef Nawien het volgende:
Hoezo "helaas voor mij"?
Ik ben geen snitch die andere dingen misgunt hoor. En nogmaals, je zal toch eerst je papiertje moeten halen eer je uberhaupt aan werken kan gaan denken.
Je kan jezelf wel met anderen vergelijken, maar das geen garantie dat het bij jou ook zo loopt. Je niveau om het zo maar te noemen, is niet het enige wat de doorslag geeft. Je moet ook andere kwaliteiten bezitten om een functie succesvol uit te kunnen voeren.
Maargoed, ik ga ff een blow roken, ik ben weg
[..]
Het is dat je zelf begint over het feit dat jij HBO doet. Als ik kijk naar je manier van praten, zou ik het eerder in de richting van iets anders zoeken. Kortom: Voor iemand die pretendeert een bepaald niveau te hebben, laat jij aardig wat steken vallen.
Zoals jij merkt, vind ik het leuk om iemand met woorden te pakken. Zo doen wij dat.
Of in andere woorden. In een discussie waarin je anderen probeert te overtuigen van je slimheid, is het niet handig om kinderachtig te doen![]()
Hier stopte ik met lezen.quote:Maargoed, ik ga ff een blow roken, ik ben weg
Mensen die denken dat ze de man zijn omdat ze applicaties kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Ben jij trouwens Surinamer, Nawien?
TS gaat naar een winkel, vraagt om iets en krijgt dat. Hij is echter niet helemaal op de hoogte en denkt dat hij het verkeerde kreeg. TS opent hier een topic over. TS wordt ge0wnd en vermijdt het topic verder. Er volgt nog wat geneuzel, gebluf en gedoe over wie de grootste piemel heeft terwijl we met smart wachten of de TS misschien toch nog terug komt.quote:
Omg, iemand die een blowtje doet is meteen een ordinaire junk? Ben jij wel echt student?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Ordinaire junk![]()
Ow en vergeet niet, jij haalde mijn bijbaan erbij, computer nerd![]()
Dat laatste was zeker te ingewikkeld voor je, of niet koorknaapjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Ordinaire junk![]()
Ow en vergeet niet, jij haalde mijn bijbaan erbij, computer nerd![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:52 schreef Robin2130 het volgende:
Mensen die dan gelijk gaan blaten dat diegene een syndroom van down heeft. Weet je wel wat dat is? Achterlijke kutmongool.
TS is te diep de grond in gezakt i think.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef peejdorie het volgende:
Wat een kuttopic atm..
TS, kom alsjeblieft terug
GMTA. Stelletje topickapers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef peejdorie het volgende:
Wat een kuttopic atm..
TS, kom alsjeblieft terug
Alternate.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat dus, voorlopig het enige juiste antwoord.
Klap op de vuurpijl is dat TS zo interessant doet, maar ook hij weet niet waar hij over praat![]()
Los daarvan: Dynabyte, serieus, wie haalt daar zijn pcmeuk![]()
wie eine n00bquote:
WHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Ericr het volgende:
Ach ja we hadden ooit een systeembeheerder die vol bleef houden dat SCSI een merknaam was voor harde schijven.
Yep, zelfbouwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef PainDivine het volgende:
[..]
Alternate.nl
Norrod.nl
lang leve de zelfbouw
![]()
Ik ben sinds mijn 18e zelfstandig, eigen rijbewijs betaalt, eigen auto en alles wat daarbij komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat laatste was zeker te ingewikkeld voor je, of niet koorknaapje![]()
En het feit dat ik je niks misgun, staat los van het feit dat ik de Mac echt gewoon te pauperig vind. Serieus das echt te crisis voor woorden![]()
Ik bijvoorbeeld, werkte in een computerwinkel. Ik moest pc's en dergelijke repareren. Ook moest ik bij klanten wel eens thuis dingen installeren. ADSL, pc's. netwerkjes. Ik vind dat een veel nuttigere bezigheid dan vieze kleffe broodjes serveren.
Met een niveau zo hoog als dat van jou kun je het je eigenlijk niet permitteren om dergelijke spelfouten te maken, is het niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 18e zelfstandig, eigen rijbewijs betaalt, eigen auto en alles wat daarbij komt.
Wat anderen daar van denken boeit me niet,zeker niet zo'n daap als jij die nog dommer kijkt dan de gemiddelde breezerslet en dan ook nog zijn foto sexy noemt![]()
Lang leve het sociale stelsel van Nederland ! Hopen voor jou dat het zo blijftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 18e zelfstandig, eigen rijbewijs betaalt, eigen auto en alles wat daarbij komt.
Wat andere daar van denken boeit me niet,zeker niet zo'n daap als jou die nog dommer kijkt dan de gemiddelde breezer slet en dan ook nog zijn foto sexy noemt![]()
we want proof ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor jouw kop zou ik trouwens geen euro geven maar dat terzijde. Afgaand op die foto hoor je namelijk ergens op de bouw thuis. Die gasten kijken ook alsof ze het niet snappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |