omdat die gast dom is en net zo dom uit z'n ogen keek, vandaar deze conclusie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef enter het volgende:
waarom het syndroom van down?
Die usericon, how sadquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef ForumGek het volgende:
Heb je dr wel 5 jaar garantie bij gekocht ?
Niets aan de hand toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:12 schreef beertenderrr het volgende:
Voordat hij deze pakt, vraagt hij nogmaals of ik die met S-ATA aansluiting wil. Wederom is mijn antwoord ja. Echt hoe krijgt die kerel het in zijn hoofd om dan alsnog de harde schijf met de seriële aansluiting pakken![]()
![]()
SATA Seriële ATAquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:12 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil dus een harde schijf kopen bij de dynabyte. Ik loop zo naar die kerel achter de balie en vraag of hij degene wilt pakken met S-ATA aansluiting (voor de mensen die nog niet weten wat een computer is, dit is een bepaalde aansluiting voor op een ander onderdeel in het moederbord. Deze noem ik maar niet, want dat kan verwarring opleveren). Voordat hij deze pakt, vraagt hij nogmaals of ik die met S-ATA aansluiting wil. Wederom is mijn antwoord ja. Echt hoe krijgt die kerel het in zijn hoofd om dan alsnog de harde schijf met de seriële aansluiting pakken![]()
![]()
Klacht: verkoper van dynabyte met het syndroom van down
Samenvatting: medewerker van dynabyte die na 2x vragen het nog voor elkaar krijgt het verkeerde product te pakken.![]()
![]()
![]()
![]()
en nee, ik ben geen computernerd, gewone mensen hebben tegenwoordig ook al een pc en met google kom je tegenwoordig ook een hoop te weten over begrippen
je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
SATA Seriële ATA
Dus toch nog seriëel
De verkoper heeft ook helemaal niets fout gedaan, TS heeft een schijf met seriële aansluiting gekregen, en daar vroeg hij om.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Remzz het volgende:
Verkoper doet 1 keer wat fout en jij maakt hem meteen uit voor iemand met het syndroom van down, triest figuur
en dit stukje:quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Remzz het volgende:
Verkoper doet 1 keer wat fout en jij maakt hem meteen uit voor iemand met het syndroom van down, triest figuur
het duurde even, maar iemand heeft eindelijk gelezenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef enter het volgende:
[..]
en dit stukje:
voor de mensen die nog niet weten wat een computer is, dit is een bepaalde aansluiting voor op een ander onderdeel in het moederbord. Deze noem ik maar niet, want dat kan verwarring opleveren
![]()
Jostiquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Klacht? Samenvatting?
PS: Computernerd
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
het duurde even, maar iemand heeft eindelijk gelezen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
ik hoop dat jij het syndroom van down krijgt achterlijke mongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |