abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52534614
Ik wil dus een harde schijf kopen bij de dynabyte. Ik loop zo naar die kerel achter de balie en vraag of hij degene wilt pakken met S-ATA aansluiting (voor de mensen die nog niet weten wat een computer is, dit is een bepaalde aansluiting voor op een ander onderdeel in het moederbord. Deze noem ik maar niet, want dat kan verwarring opleveren). Voordat hij deze pakt, vraagt hij nogmaals of ik die met S-ATA aansluiting wil. Wederom is mijn antwoord ja. Echt hoe krijgt die kerel het in zijn hoofd om dan alsnog de harde schijf met de seriële aansluiting pakken

Klacht: verkoper van dynabyte met het syndroom van down

Samenvatting: medewerker van dynabyte die na 2x vragen het nog voor elkaar krijgt het verkeerde product te pakken.

en nee, ik ben geen computernerd, gewone mensen hebben tegenwoordig ook al een pc en met google kom je tegenwoordig ook een hoop te weten over begrippen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_52534648
waarom het syndroom van down?
pi_52534649
Heb je dr wel 5 jaar garantie bij gekocht ?
Fingerspitzgefühl
pi_52534668
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef enter het volgende:
waarom het syndroom van down?
omdat die gast dom is en net zo dom uit z'n ogen keek, vandaar deze conclusie.
pi_52534670
Zou je niet? Ik zou ook 'down' worden als ik de hele dag computernerds over de vloer zou hebben die HDs komen kopen, met speciale eisen dan nog wel.
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:14:26 #6
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52534677
Klacht? Samenvatting?

PS: Computernerd
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_52534678
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef ForumGek het volgende:
Heb je dr wel 5 jaar garantie bij gekocht ?
Die usericon, how sad
Maar ik zag haar eerst, op de kermis in Boekel!
pi_52534690
'Echt hoe krijgt die kerel het in zijn hoofd om dan alsnog de harde schijf met de seriële aansluiting pakken'

Serial ATA: precies waar je om vroeg dus
pi_52534696
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:12 schreef beertenderrr het volgende:
Voordat hij deze pakt, vraagt hij nogmaals of ik die met S-ATA aansluiting wil. Wederom is mijn antwoord ja. Echt hoe krijgt die kerel het in zijn hoofd om dan alsnog de harde schijf met de seriële aansluiting pakken
Niets aan de hand toch?
pi_52534711
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:12 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil dus een harde schijf kopen bij de dynabyte. Ik loop zo naar die kerel achter de balie en vraag of hij degene wilt pakken met S-ATA aansluiting (voor de mensen die nog niet weten wat een computer is, dit is een bepaalde aansluiting voor op een ander onderdeel in het moederbord. Deze noem ik maar niet, want dat kan verwarring opleveren). Voordat hij deze pakt, vraagt hij nogmaals of ik die met S-ATA aansluiting wil. Wederom is mijn antwoord ja. Echt hoe krijgt die kerel het in zijn hoofd om dan alsnog de harde schijf met de seriële aansluiting pakken

Klacht: verkoper van dynabyte met het syndroom van down

Samenvatting: medewerker van dynabyte die na 2x vragen het nog voor elkaar krijgt het verkeerde product te pakken.

en nee, ik ben geen computernerd, gewone mensen hebben tegenwoordig ook al een pc en met google kom je tegenwoordig ook een hoop te weten over begrippen
SATA Seriële ATA

Dus toch nog seriëel
pi_52534714
Verkoper doet 1 keer wat fout en jij maakt hem meteen uit voor iemand met het syndroom van down, triest figuur
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:16:11 #12
188728 Lyzio
why do we fall
pi_52534722
Niet zeiken jij. Aap. Als je breezersletten op fietsen tegenkomt, dan heb je pas te kalgen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_52534736
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

SATA Seriële ATA

Dus toch nog seriëel
je snapt wat ik bedoel _
pi_52534747
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Remzz het volgende:
Verkoper doet 1 keer wat fout en jij maakt hem meteen uit voor iemand met het syndroom van down, triest figuur
De verkoper heeft ook helemaal niets fout gedaan, TS heeft een schijf met seriële aansluiting gekregen, en daar vroeg hij om.
pi_52534753
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Remzz het volgende:
en dit stukje:

voor de mensen die nog niet weten wat een computer is, dit is een bepaalde aansluiting voor op een ander onderdeel in het moederbord. Deze noem ik maar niet, want dat kan verwarring opleveren

pi_52534781
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef enter het volgende:

[..]

en dit stukje:

voor de mensen die nog niet weten wat een computer is, dit is een bepaalde aansluiting voor op een ander onderdeel in het moederbord. Deze noem ik maar niet, want dat kan verwarring opleveren

het duurde even, maar iemand heeft eindelijk gelezen
pi_52534784
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Klacht? Samenvatting?

PS: Computernerd
Josti
pi_52534817
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

je snapt wat ik bedoel _
Ok, je wou dus serieel maar je hebt parallel gekeregen?
pi_52534825
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

het duurde even, maar iemand heeft eindelijk gelezen
pi_52534835
toch moet je wat liever zijn over de medemens en de josti-figuren onder ons
pi_52534893
arme verkoper ziet de hele dag van die klapdeurjosti's als TS, die niet weten waar ze het over hebben
en maar raak lullen

en dan hier komen klagen dat hij met een down syndroom zit
pi_52535093
er klopt geen donder van wat je zegt. Sata is geen aansluiting voor een ander onderdeel op je moederbord(wat een zinsopbouw gebruik jij zeg), maar een aansluting voor je HD(of bedoelde je dat het onderdeel van de southbridge is, maar dan slaat het nergens op wat je zegt) daarbij is SATA zoals al gezegd serieel dus die gozer pakte gewoon het goede.
SAS en SATA zijn de enige 2 seriele HD aansluitingen die er op dit moment zijn en SAS is server en zo dom kan die verkoper nooit zijn. Dus hij pakte een IDE schijf en die zijn allemaal parallel =)

kortom verkapt kijk-mij-eens-zogenaamd-veel-van-computer-weten-en-stoer-bashen-op-gehandicapte-mensen(en dat terwijl ze niet gehandicapt zijn)
kortom: TS is een tokkie
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_52535304
ik hoop dat jij het syndroom van down krijgt achterlijke mongool
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_52535669
Mensen maken nou eenmaal fouten.
pi_52538357
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
ik hoop dat jij het syndroom van down krijgt achterlijke mongool
Wel lekker blijven plakken hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')