Ik ben niet eens een jongen maar ik kreeg wel vieze gedachtenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef heaven7 het volgende:
CHRIST!!! Sta ik net onder de douche en wil (boven m'n hoofd) de douchekop pakken grijp ik in ietsHad al zo'n vermoeden en prompt komt er een spin naar beneden gezeild!!!
![]()
![]()
Niet eens een hooiwagen, maar een spin met een lijf van zeker een cm lang
En ik was de laatste dagen juist al zo alert en bang door dit kuttopic
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een jongen maar ik kreeg wel vieze gedachten
Jaaa jaaaaquote:Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
edit ohViezert! Ik wilde de badrand afspoelen
lol... ooohh ahh.. ahh... *valt op buik* aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Je wilt nooit meer masturberen omdat er een spin in de douche zat?
Oh, stel je voor, je komt bijna klaar, je bent net over dat point of no return en juist dan valt er een spin op je buik.![]()
![]()
![]()
Ik had laatst een tros bananen gekocht, bij thuiskomst ontdekte ik een dot spinneweb ertussen....alsof er een nest zat. Waarschijnlijk zat er niks in, maar de hele handel is in de kliko beland...ik moet er niet aan denken wat er uit mn fruitschaal had kunnen kruipenquote:Op maandag 3 september 2007 16:13 schreef Casparovvv het volgende:
Een aantal jaren terug heb ik wel eens een dode spin gevonden tussen de bananen in de supermarkt waar ik werkte. Het lijf was zo'n 5-8 cm groot schat ik. inclusief de poten zo'n 10-15 cm. We hebben het beest met een dot papier opgepakt en weg gedaan
Mijn pa vroeger, vond ook een leuk spinnewebje in een tros bananen..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik had laatst een tros bananen gekocht, bij thuiskomst ontdekte ik een dot spinneweb ertussen....alsof er een nest zat. Waarschijnlijk zat er niks in, maar de hele handel is in de kliko beland...ik moet er niet aan denken wat er uit mn fruitschaal had kunnen kruipen![]()
Naar buiten gegooid??? Niet doodgemaakt???? oooow my god!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef psychionyx het volgende:
Kwam terug van avondje stappen, meteen nest in.. aah lekker slapen.. Not! "Wat is dat geluid toch steeds?" Doe me ogen open en zie een grote zwarte vlek op de muur (had nog geen licht ofzo aangezet he). Ik draai me gelijk om, licht aan en mobieltje aangezet. Eerste wat ik deed was een foto maken![]()
[afbeelding]
Helaas ontkwam hij na de eerste poging om m te pakken te krijgen. Na ong 5min maar opgegeven en ik zou weer naar bed... Totdat ik me arm uitstak naar het touwtje om de lamp uit te doen. Daar was ie weer! Ditmaal ontkwam ie niet: raam open gedaan en naar buiten gegooid.![]()
Uitstekende lichaamsdelen moeten het ontgelden? Ik denk dat mannen veel banger voor spinnen zouden zijn als ze dit wistenquote:Op maandag 3 september 2007 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
In Amerika waar de Zwarte Weduwe inheems is, zijn het de vrouwtjes die het meeste gevaar voor de mens opleveren. Zij houdt zich bij voorkeur op in donkere en vochtige ruimtes. Favoriete plekjes zijn onder meer houten toiletbrillen. Bij het ter stoelgang gaan van de mens voelt de Zwarte Weduwe zich, door naderende delen, bedreigd en zal zich verdedigen. Het zijn met name de uitstekende lichaamsdelen die het daarbij moeten ontgelden. Het gif van de Zwarte Weduwe is vergelijkbaar met dat van de cobra (soort zenuwgif) maar is 15 keerl zo krachtig als dat van de prairieratelslang. Het gif veroorzaakt na enige tijd felle pijnen, verlammingen en soms zelfs de dood.
Sterker nog:quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef Teteteterek het volgende:
hoe kan je ooit denken aan slapen met zon griezel bij je bed
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Uitstekende lichaamsdelen moeten het ontgelden? Ik denk dat mannen veel banger voor spinnen zouden zijn als ze dit wisten.
Hoe groot is 'ie?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef psychionyx het volgende:
Kwam terug van avondje stappen, meteen nest in.. aah lekker slapen.. Not! "Wat is dat geluid toch steeds?" Doe me ogen open en zie een grote zwarte vlek op de muur (had nog geen licht ofzo aangezet he). Ik draai me gelijk om, licht aan en mobieltje aangezet. Eerste wat ik deed was een foto maken![]()
[afbeelding]
Helaas ontkwam hij na de eerste poging om m te pakken te krijgen. Na ong 5min maar opgegeven en ik zou weer naar bed... Totdat ik me arm uitstak naar het touwtje om de lamp uit te doen. Daar was ie weer! Ditmaal ontkwam ie niet: raam open gedaan en naar buiten gegooid.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |