abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52961799
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.
Met andere woorden: 'seks is erg, maar een spin op je hand is nog een tikkie erger'.
pi_52966372
CHRIST!!! Sta ik net onder de douche en wil (boven m'n hoofd) de douchekop pakken grijp ik in iets Had al zo'n vermoeden en prompt komt er een spin naar beneden gezeild!!! Niet eens een hooiwagen, maar een spin met een lijf van zeker een cm lang

En ik was de laatste dagen juist al zo alert en bang door dit kuttopic

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2007 20:14:36 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 20:19:01 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52966507
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef heaven7 het volgende:
CHRIST!!! Sta ik net onder de douche en wil (boven m'n hoofd) de douchekop pakken grijp ik in iets Had al zo'n vermoeden en prompt komt er een spin naar beneden gezeild!!! Niet eens een hooiwagen, maar een spin met een lijf van zeker een cm lang

En ik was de laatste dagen juist al zo alert en bang door dit kuttopic
Ik ben niet eens een jongen maar ik kreeg wel vieze gedachten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52966728
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben niet eens een jongen maar ik kreeg wel vieze gedachten
Wat bedoel je?

edit oh Viezert! Ik wilde de badrand afspoelen

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2007 20:28:36 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 20:33:11 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52966851
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

edit oh Viezert! Ik wilde de badrand afspoelen
Jaaa jaaaa
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52967055
Nou, ookal was ik het van plan geweest, ik hoef nu helemaal nooit meer
pi_52967114
Je wilt nooit meer masturberen omdat er een spin in de douche zat?

Oh, stel je voor, je komt bijna klaar, je bent net over dat point of no return en juist dan valt er een spin op je buik.

pi_52967256
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Je wilt nooit meer masturberen omdat er een spin in de douche zat?

Oh, stel je voor, je komt bijna klaar, je bent net over dat point of no return en juist dan valt er een spin op je buik.

lol... ooohh ahh.. ahh... *valt op buik* aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
I pwn u!
pi_52967509
Oh god wil je zoiets nooit meer zeggen?!?!
pi_52967553
Vanaf nu ga je aan spinnen denken elke keer dat je masturbeert.
pi_52968050
Children of the night. What music they make.
pi_52968142
Nou eeuwige onthouding dan maar
pi_52971939
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:13 schreef Casparovvv het volgende:
Een aantal jaren terug heb ik wel eens een dode spin gevonden tussen de bananen in de supermarkt waar ik werkte. Het lijf was zo'n 5-8 cm groot schat ik. inclusief de poten zo'n 10-15 cm. We hebben het beest met een dot papier opgepakt en weg gedaan
Ik had laatst een tros bananen gekocht, bij thuiskomst ontdekte ik een dot spinneweb ertussen....alsof er een nest zat. Waarschijnlijk zat er niks in, maar de hele handel is in de kliko beland...ik moet er niet aan denken wat er uit mn fruitschaal had kunnen kruipen
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_52994982
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ik had laatst een tros bananen gekocht, bij thuiskomst ontdekte ik een dot spinneweb ertussen....alsof er een nest zat. Waarschijnlijk zat er niks in, maar de hele handel is in de kliko beland...ik moet er niet aan denken wat er uit mn fruitschaal had kunnen kruipen
Mijn pa vroeger, vond ook een leuk spinnewebje in een tros bananen..
Dat vond hij geweldig zoiets, dus in een potje ermee, wachten of er iets uitkwam.
Ik zag iets groeien in dat potje..heb weken met buikpijn naar dat potje gekeken totdat, de dag kwam dat ik het niet langer kon aanzien,
ik zocht een naald en heb in dat webje geprikt enkele malen!
Zo bang was ik dat er een aantal jonge vogelspinnen uit zouden komen, hierna was ik enorm relaxt!!!!!!
Brrr
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53004156
Kwam terug van avondje stappen, meteen nest in.. aah lekker slapen.. Not! "Wat is dat geluid toch steeds?" Doe me ogen open en zie een grote zwarte vlek op de muur (had nog geen licht ofzo aangezet he). Ik draai me gelijk om, licht aan en mobieltje aangezet. Eerste wat ik deed was een foto maken

Helaas ontkwam hij na de eerste poging om m te pakken te krijgen. Na ong 5min maar opgegeven en ik zou weer naar bed... Totdat ik me arm uitstak naar het touwtje om de lamp uit te doen. Daar was ie weer! Ditmaal ontkwam ie niet: raam open gedaan en naar buiten gegooid.
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_53004446
hoe kan je ooit denken aan slapen met zon griezel bij je bed
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_53004597
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef psychionyx het volgende:
Kwam terug van avondje stappen, meteen nest in.. aah lekker slapen.. Not! "Wat is dat geluid toch steeds?" Doe me ogen open en zie een grote zwarte vlek op de muur (had nog geen licht ofzo aangezet he). Ik draai me gelijk om, licht aan en mobieltje aangezet. Eerste wat ik deed was een foto maken

[afbeelding]

Helaas ontkwam hij na de eerste poging om m te pakken te krijgen. Na ong 5min maar opgegeven en ik zou weer naar bed... Totdat ik me arm uitstak naar het touwtje om de lamp uit te doen. Daar was ie weer! Ditmaal ontkwam ie niet: raam open gedaan en naar buiten gegooid.
Naar buiten gegooid??? Niet doodgemaakt???? oooow my god!!!
Ik zou er niet aan moeten denken dat zo'n beest weer de kans had om naar binnen te komen.
Uberhaupt dat je dacht van... nou hijs weg, ik ga maar weer verder slapen... ik zou geen oog mee dichtdoen en alleen maar om me heen kijken (terwijl ik aan het shaken en zweten ben van de angst) haha
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_53004631
aaargh!
Tap tap tap
pi_53005053
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
In Amerika waar de Zwarte Weduwe inheems is, zijn het de vrouwtjes die het meeste gevaar voor de mens opleveren. Zij houdt zich bij voorkeur op in donkere en vochtige ruimtes. Favoriete plekjes zijn onder meer houten toiletbrillen. Bij het ter stoelgang gaan van de mens voelt de Zwarte Weduwe zich, door naderende delen, bedreigd en zal zich verdedigen. Het zijn met name de uitstekende lichaamsdelen die het daarbij moeten ontgelden. Het gif van de Zwarte Weduwe is vergelijkbaar met dat van de cobra (soort zenuwgif) maar is 15 keerl zo krachtig als dat van de prairieratelslang. Het gif veroorzaakt na enige tijd felle pijnen, verlammingen en soms zelfs de dood.
Uitstekende lichaamsdelen moeten het ontgelden? Ik denk dat mannen veel banger voor spinnen zouden zijn als ze dit wisten .
pi_53005113
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef Teteteterek het volgende:
hoe kan je ooit denken aan slapen met zon griezel bij je bed
Sterker nog:

Zag een keer een (ook niet al te kleine, heb er vast wel fotos van ) spin langs de muur,.. deur,.. naar achter de tv lopen.. en even later vlak langs de salontafel..
Ik zat lekker in mijn fauteuil tv te kijken. En als ik tv zit te kijken moet je mij niet storen: heb me voeten op tafel gezet en lekker verder gegaan met tv kijken.
Tijdens de commercial-break wel ff uitkijken dat je niet op de spin stapt als je wat te eten/drinken gaat halen.

[heb er wel foto's van, maar weet niet of ze duidelijk genoeg zijn. En de zon schijnt hier best erg, dus ff Photoshoppen zit er niet bij. Zal vanavond ff zien hoe en wat ]
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 14:08:19 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53005182
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:03 schreef Lexie het volgende:

[..]

Uitstekende lichaamsdelen moeten het ontgelden? Ik denk dat mannen veel banger voor spinnen zouden zijn als ze dit wisten .
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53006608
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef psychionyx het volgende:

[afbeelding]

Hoe groot is 'ie?

En als je dorst hebt, kun je altijd nog een gezonde milkshake drinken

Children of the night. What music they make.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:11:00 #199
10710 gday
propria cures
pi_53006850
Ik vind dat niet echt grappig, DeHovenier.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_53007110
Ik wel.
(maar ik weet niet of er dan ook spinnen gif in dat brouwsel kan zitten?, dan minder grappig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')