Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
omdat er een KPN homo in onze wijkcentrale moet komen kijken
Ik zat dan ook niet voor niets bij de concurrent. Ik betaalde wel iets meer dan een budget abbo bij Demon, maar ik kreeg daar een supergoede newsserver voor terug (waar ik veel gebruik van maak). Helaas nu dus overgenomen door het veel te dure Xs4all waar ik 10 jaar geleden niet voor niets ben weggegaan..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef thedude0 het volgende:
xs4all is een goede provider als je wilt betalen voor iets dat je voor de helft van de prijs bij de concurrentie kan krijgen
wedde dat jij het nog geen dag uithoud zonder internet? met je vijfendertigduizend posts...quote:
Wij hebben @home thuis en die werkt als een tierelierquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef Nilith het volgende:
hach, zo is het toch bij alle provides -,- heb tiscali, @home, zonnet al allemaal gehad...en steeds hetzelfde
Ik heb 8 mbit meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef Repeat het volgende:
Hmm, ik heb niks gemerkt.
Maar ik ga ook weg, zat altijd wel goed bij demon, maar xs4all is zo overpriced dat ik wel over moet stappen. Bij zat andere providers krijg je 20mbit voor een euro of 30. Daarvoor heb jij bij xs4all een fucking 1,5mbit lijn![]()
!
20 mbit kost je 80e per maand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
En je betaalt een godsvermogenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb 8 mbit meer heb ik niet nodig![]()
ow dacht dat je zo'n xs4all gebruiker wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
't is via de kabel. Niks gedeelde lijn. Werkt stabiel. En goede service vind ik![]()
20Mbit ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef devvertje het volgende:
20Mbit, bij Orange - 20euro
pwned.. zit je dan met je 1,5mbit lijn voor de helft meer
kon ik maar goede kabel providers krijgen hierquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
20Mbit ja.
Dan moet je 1 hopen dat het werkt, en blijft werken. (service zullen ze amper verlenen).
Om die 20mbit te halen moet je ook nog eens een keer bovenop de wijkcentrale wonen. (bij wijze van)
En als je IS/RA punt dood is helpen ze je gewoon niet omdat dat nogsteeds kpn's monopolie is.
ADSL,![]()
Ik haal nu 1megabyte down, en ongeveer 180 kilobytes up met casema. 50 euro per maand. Heb ik ook nog een gratis decoder en digitale televisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |