Welk gedeelte van "iets van..." snap jij niet? Het is iig iets met kikkersquote:
ja man... kikkersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "iets van..." snap jij niet? Het is iig iets met kikkers![]()
Mijn zoontje van vier jaar oud is dól op falafel... Eens kijken of ik hem bovenstaande kan wijsmaken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik dacht dat falafel iets van kikkereitjes was
Voor mij al reden genoeg om het nooit uit te proberen
kikkererwten man, teringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef J.Herrer het volgende:![]()
krijg een leven man, met je tachtiger jaren kapsel
idiootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef J.Herrer het volgende:![]()
krijg een leven man, met je tachtiger jaren kapsel
lekker veel van dat geel met groene spul (hoe heet datquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Lekker
Met vreel groente en het een paar pepertjes![]()
Oow daarom vond ik het al niet echt lekker ik vroeg het me al afquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt m'n moeder thuis met falafel, normaal als ze in de middag ff iets meeneemt soms is het dönner of shoarma, nu dit. Smaakt nergens naar, vegetarische rotzooi
.
[afbeelding]
ik woon niet in amsterdam en houd niet van buitenlands eten(naast pizza enzo). Ik hou het liever bij hollandse potquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, een beetje wel ja. Het is een soort fastfood keten hier in Amsterdam, hoe kan je het niet kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |