quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou ook erg stom zijn, aangezien je 't niet lekker vind
Moeten ze toch zelf weten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef Koenholio het volgende:
In Afrika zouden ze vechten om falafel!![]()
Het gaat hier over snacksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Jij eet natuurlijk altijd gekookte friet
Tis vegetarisch knul, beter dan je 50% dierlijk vet houdende bloedworst die je op je boterham pleurtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Moet je vooral doorgaan met die troep vreten tussen de middag. Spreken we ons over een jaar nog eens.
Ik doe heul geen bloedworst op m'n broodquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Tis vegetarisch knul, beter dan je 50% dierlijk vet houdende bloedworst die je op je boterham pleurt![]()
Liever een ton knoflook saus, dan proef je die weeige erwtensmaak niet zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
sambal baij?
Hehe idd, normaal is m'n voer zo weg als ik honger heb, maar ik deed er minstens een kwartier overquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik lust veel maar falafel is echt totaal nutteloos voer...
ja, ik. ben ik nou wereldvreemd?!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er nou echt nog van die wereldvreemden in Nederland die het niet kennen??.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |