abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52530185
Mijn zoontje van 13 loopt sinds een tijdje folders. Het is een wijk naast ons dus het is lekker dichtbij en hij verdient een zakcentje. Nu was hij vorige week donderdagavond dus folders aan het lopen en het begon te regenen. Ik was gelukkig al thuis en probeerde hem te bereiken, maar zijn mobiele telefoon stond uit (heel vreemd, gebeurd nooit). Ik wilde hem namelijk ff op komen halen zodat hij niet nat zou regenen. Kom hem dus niet bereiken, maar een uurtje gewacht.....nog steeds niets....2 uur later komt hij binnenlopen.

Verteld hij me daar toch een verhaal....gvd....hij is dus naar binnen gelokt bij een 'alleenstaande' 34 jarige man. En die man heeft hem cola gegeven en ze hebben samen een wat hij zei romantische film gekeken, onder een dekentje (waar ze samen onder lagen, om op te warmen). Toen ik dat hoorde begon ik te koken, je leest het weleens in de krant, maar dat het bij je eigen zoon gebeurd....verdomme...

Gelukkig wist hij nog welk huis het was en daar ben ik vrijdagavond dus maar ff langs geweest. Ff verhaal halen, had me knuppel maar thuis gelaten kon het wel met me vuisten af. Dus ik bel aan komt er zo'n puisterige brildragende kerel de deur opendoen. En hij ontkent alles...ow nee ik heb niet aan je zoon gezeten blablablabla....gvd....Ben goed kwaad geworden, je kan je kind niet eens meer folders laten lopen hier in Nederland.

Ben er ziek van....iemand enig idee wat ikkan doen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52530243
kutverhaal, groetjes
Dus toch .
pi_52530253
Dit klinkt nogal als een 'niet gebeurd verhaal' .. een puisterige brildragende kerel ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:46:32 #4
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_52530262
Trieste lemming...

Putting the laughter back in slaughter.
pi_52530289
Alsnog je knuppel pakken, kom op, wees een man.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_52530305
ja!

Sla hem bijna dood, gooi em vanuit een rijdende auto buiten bij de eerste hulp eruit met een briefje op zn buik: Dit krijg je ervan, als je aan kinderen komt...

pi_52530306
1985 en dan een 13 jarige zoon.... doe er dan in ieder geval een beetje moeite voor als je een lemming maakt
pi_52530325
Dude, je zoon is 13 en laat dat allemaal gebeuren? Stuur hem naar judo of een andere sport om wat zelfvertrouwen te kweken...
Er zit een haar in mijn glas
pi_52530363
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Dude, je zoon is 13 en laat dat allemaal gebeuren? Stuur hem naar judo of een andere sport om wat zelfvertrouwen te kweken...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52530391
Geen idee waar het een lemming van is of zou moeten zijn, maar ik geloof er geen hol van.

Ah, gevonden!

[ Bericht 12% gewijzigd door Janetje op 20-08-2007 15:56:28 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')