Ik weet het al. Ik had dat filmpje ook al gezien..quote:
ik heb (gewoon) een foto in mijn fobo staan. Ik ben de rechter persoon. De linker is de zanger van Peter Pan Speedrock, op de achtergrond zie je drummer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zijn er niet nog meer die hun foto recht hier willen plaatsen? Of moest ik me alleen even bewijzen![]()
Geenaam is trouwens heel subtiel opgehouden over de date
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zijn er niet nog meer die hun foto recht hier willen plaatsen? Of moest ik me alleen even bewijzen![]()
Geenaam is trouwens heel subtiel opgehouden over de date
en op de laatste pagina met een blauwe (Russische?) pet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Etcetera het volgende:
met pet2de pagina onderin oranje trui
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en op de laatste pagina met een blauwe (Russische?) pet?
ff zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Trouwens etc.. Wie is pitterdepit?
Ik ben niet van de harems....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef geenaam het volgende:
Trouwens puntenslijpsel, je kan kiezen tussen mij of de harem van sheep..
Nou da's fijn, heb ik je eindelijk eens gespot. Gezellige rubberen laarzen ook trouwensquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is een petje van CZ gekregen en daaroverheen een groen grolschvissershoedje
maar dat ben ik ook
en op de 5de pagina zie je waarom die zo hard nodig warenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nou da's fijn, heb ik je eindelijk eens gespot. Gezellige rubberen laarzen ook trouwens![]()
miss moet ik ook maar een fobo makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef Homdeck het volgende:
en ik sta ook gewoon in mijn fotoboek. op een 3 jaar oude foto. dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |